Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید که تا چند روز دیگر منتظر استراماچونی می‌مانند و پس از آن به سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، حدود دو هفته پیش استراماچونی، سرمربی استقلال به خاطر تعویق در پرداخت حقوقش و مشکلاتی که نحوه پرداخت استقلالی‌ها برای او در ایتالیا ایجاد کرده بود، اقدام به فسخ قراردادش کرد و به ایتالیا بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مدیران استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان، اواخر هفته گذشته توانستند از مسیر قانونی حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیمشان را پرداخت کنند تا امیدها برای بازگشت استراماچونی افزایش یابد.

با این حال چند روزی است که از این اتفاق می‌گذرد و هنوز خبری از زمان بازگشت استراماچونی نشد. در همین زمینه علی فتح‌الله‌زاده، عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی از قبول تمام شرایط مطرح شده از سوی استراماچونی مانند کاهش مدت قرارداد خبر داد و گفت: فکر می‌کنم استراماچونی درخواست افزایش ۱۲۰، ۱۳۰ هزار دلاری قراردادش را کرده است که ما باتوجه به این که هواداران استقلال او را دوست دارند، این موضوع را پذیرفتیم اما استراماچونی هم باید مقداری با ما راه بیاید. موضوع دیگر این است که باید تا کی منتظر استراماچونی بمانیم؟ انتظار داریم استراماچونی بیاید و بنشیند و با هم حرف بزنیم قطعا وقتی رابطه‌ها رو در رو باشد نگرانی‌ها هم برطرف خواهد شد.

این عضو هیات مدیره استقلال همچنین گفت که چند روز دیگر منتظر استراماچونی می‌مانند اما پس از آن سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند. او در این رابطه توضیح داد: یکی از گزینه‌های ما ممکن است مجیدی باشد ولی اسمی نمی‌بریم چون چند گزینه داریم و تا وقتی استراماچونی خبر ندهد، فکر کردن به یک مربی دیگر کار اشتباهی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی سلطان قابوس نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان فتح الله زاده استراماچونی تابناک ورزشی استقلال انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی سلطان قابوس نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 747722

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت