Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از درخواست جدید سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان، تأکید کرد که قرارداد جدید با این مربی نباید ترکمنچای باشد. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره بلاتکلیفی تیم فوتبال استقلال, اظهار داشت: اگر قرار است استراماچونی به استقلال برگردد باید حداکثر یکی, دو روز بعد از کریسمس این اتفاق رخ دهد اما اگر برنمی‌گردد بهتر است باشگاه زودتر یک مربی جدید برای تیم بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده گفته استراماچونی خواهان دریافت کل مبلغ قراردادش است تا به ایران بیاید و سایر خواسته‌های این مربی, تصریح کرد: کدام مربی مبلغ قراردادش را یک جا می‌گیرد؟ پرداخت‌ها باید طبق قراردادی که بسته شده صورت بگیرد و اینکه یک جا پولش را می‌خواهد اصلاً‌ معنی ندارد. وقتی از خشت اول را کج می‌‌گذارند همین می‌شود. اگر از روز اول حداقل یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی بود, الان همان فرد تیم را به خوبی اداره می‌کرد و هیچ اتفاقی هم در این 3 بازی رخ نمی‌داد. نمی‌دانم یعنی چه که همه پول را یک‌جا باید به مربی بدهند.

فتح‌الله‌زاده: مبلغ قرارداد استراماچونی را زیاد کردیم اما تمام پولش را یک‌جا می‌خواهد/ او تا فردا جواب می‌دهد

 

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه «باید پرداخت‌ها و وظایف و تعهدات دو طرف طبق قرارداد انجام شود»، گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و باید در قبال این خواسته استراماچونی قانون را رعایت و طبق قرارداد او عمل کند. الان وضعیت خیلی پیچیده شده و باید زودتر همه چیز مشخص شود. هوادار استراماچونی را دوست دارد و حق هم دارد, چون استقلال چند سال بود که در بالای جدول حضور نداشت و الان این مربی جواب داده است.

فریبا تاکید کرد: از روز اول از استراماچونی حمایت کردم, حتی در 5 هفته اول که خیلی‌ها از او انتقاد می‌کردند گفتم این مربی اگر با فوتبال ایران آشنا شود, تیم خوبی درست می‌کند اما الان دیگر خیلی خسته شده‌ایم و دیگر حوصله این چیز‌ها را نداریم. باشگاه و استراماچونی باید زودتر تصمیم بگیرند, چون یک ماه مسابقات تعطیل است و باید تکلیف مشخص شود. اگر  قرار است قرارداد جدیدی با استراماچونی امضا شود, نباید ترکمنچای باشد.

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آندره‌آ استراماچونی استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آندره آ استراماچونی استقلال فوتبال آندره آ استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند. شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

به نقل از فارس طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند. ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند. هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند. گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902790

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس