Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@09:08:42 GMT

سارق حرفه‌ای بیهوش‌کننده رانندگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۱۷۸۰

سارق حرفه‌ای بیهوش‌کننده رانندگان دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامعباس غلامزاده دوشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: با گزارش و مراجعه رانندگان تاکسی درون شهری به پلیس آگاهی استان درباره سرقت اموال خودرو با شگرد بیهوش کردن رانندگان، این موضوع در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و چهره‌نگاری و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، این سارق حرفه‌ای شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه متهم در استان‌های شمالی کشور دستگیر شد، اظهارکرد: متهم که از سارقان حرفه‌ای استان بود به ۱۰ فقره سرقت در استان و استان‌های همجوار اعتراف کرده است.

به گفته وی، با هماهنگی مقامات قضایی و عملیات پلیسی متهم به استان چهارمحال و بختیاری ارجاع داده شد.

غلامزاده، با تاکید بر اینکه متهم، رانندگان را با تعارف آب میوه بیهوش و اموال راننده و خودرو را سرقت می‌کرد، از مالباختگان خواست پس از شناسایی چهره متهم برای تشکیل پرونده به مراجع قضائی و انتظامی مراجعه کنند.

وی گفت: متهم علاوه بر اعتراف ۴ مورد سرقت در چهارمحال و بختیاری به سرقت با شگرد بیهوشی در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و کرمانشاه نیز اعتراف کرده ا.ست.

وی اظهارداشت: دستور انتشار بدون پوشش، این متهم از سوی مقام قضائی برای شناسایی از سوی مالباختگان صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق بیهوش کردن رانندگان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فرخ شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

سرگرد سعید شریف زاده افزود: سارقان پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جزء اعتراف نداشته اند و به ده‌ها فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد