Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:33:23 GMT

۲ عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت دستگیر شدند 

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۱۷۸۸

۲ عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت دستگیر شدند 

به گزارش ایرنا، «رحیم علیشپور» با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دریافت شکایت‌های مکرر و بیان شفاهی برخی از مردم و مسوولان مبنی بر فساد مالی در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز در شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری سپاه پاسداران و ورود جدی دستگاه قضایی به موضوع، ۲ عضو شورای اسلامی شهر، ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت و ۲ نفر دیگر به اتهام سوء استفاده مالی، اخذ رشوه و واسطه گری در اخذ رشوه تفهیم اتهام و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: برای این افراد قرار تامین بازداشت موقت صادر و هم اکنون در بازداشت بسر می برند.
علیشپور با بیان این که تمامی مدارک مورد نیاز آماده و تحقیقات لازم برای تکمیل این پرونده انجام شده، از آمادگی حدود ۴۰۰ نفر برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده خبر داد.
وی تصریح کرد: این پرونده مربوط به یک نقطه از شهر پاکدشت است و بررسی و تحقیقات برای سایر محله‌ها نیز ادامه خواهد داشت و با عوامل احتمالی در حوزه‌های مختلف شورای اسلامی، شهرداری و پلیس ساختمانی برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.
شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شورای اسلامی شهر پاکدشت ۹ عضو دارد.
سال گذشته نیز رییس شورای اسلامی شهر شریف آباد دستگیر شده بود.

برچسب‌ها شورای شهر دادستان پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر دادستان پاکدشت شورای شهر دادستان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: مشارکت های مردمی نیز در راستای ایفای نقش مردم در اجرای عدالت بوده و قطعا می تواند نقش مهمی و اثرگذاری در امنیت و پایداری صلح و سازش در جامعه داشته باشد.

او احیای فرهنگ صلح و سازش در همه بخش ها را از اهداف قوه قضاییه دانست و افزود: به منظور تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اصناف از مهمترین عناصر اقتصادی کشور هستند و حجم بالای قشر مرتبط با اتاق اصناف وجود دارد، بزودی 5 شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز، که سبب کاهش حجم پرونده ها در دادگاه خواهد شد، تشکیل و راه اندازی می شوند.

این مقام قضایی بیان داشت: شعبه تخصصی اتاق اصناف در رفع اختلاف و مسایل بین واحدهای صنفی، مشتریان و اتحادیه‌ها نیز ایفای نقش می‌کند و سعی بر حل مسائل براساس ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار داشت: شعب تخصصی به مشکلات و مسائل اصناف رسیدگی خواهند کرد تا علاوه بر اینکه در بهبود روند اجرایی برنامه ها و حل اختلافات اثرگذار باشند موجب افزایش رضایت قشرهای مختلف مردمی نیز می شوند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: به جهت ایجاد راهکارهای کاربردی و تسریع در رسیدگی به پرونده های این اتاق، شورای سیاست گذاری مرتبط با شعب شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه اندازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود