Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احد آزادی‌خواه به تاثیر گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای در عقب‌ نشینی اروپایی‌ها اشاره کرد و گفت: توقف دانش هسته‌ای کشورمان به توقف پیشرفت ایران منجر می‌شود.

اخبار سیاسی-  وی در ادامه افزود: تدبیر دولت این بود که با هر بهانه‌ای بتواند از درگاه برجام به گشایش برسد تا اینکه تحریمها یک شبه از سر کشور برداشته شود؛ یعنی معیشت مردم رونق بگیرد، گشایش سیاسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اتفاق بیفتد، اما طبق پیش بینی‌هایی که جریان‌های منتقد دولت داشتند و آمریکا‌شناسی این جریان ظاهرا خیلی بهتر از آمریکا شناسی دولت بود؛ هیچ کدام از اهداف آنها محقق نشد، چرا که رهبر انقلاب فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست و این قابل اعتماد نبودن همه نقشه های دولت تدبیر و امید را نقش بر آب کرده است.

نماینده مردم ملایر تاکید کرد: از آنجایی که دولت تمام درگاه‌های مختلف را مسدود کرده بود و انگارهیچ وزارتخانه‌ای به جز وزارت امور خارجه در این کابینه وجود نداشت با این تفاسیر همه چشم و امیدها را به معاهده بین‌المللی برجام بسته بودند و آن هم ناکام ماند.

اتحادیه اروپا بایستی از برداشتن گام‌ها هسته‌ای از سوی ایران درس عبرت بگیرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تاثیر گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای اشاره و تاکید کرد: گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای باعث شد که نگاه دنیا به ما یک نگاه دیگری باشد و به قاطعیت جمهوری اسلامی پی ببرند؛ بنابراین دشمن فکر نمی‌کرد که ما این گام‌ها را با قاطعیت برداریم، اما با هدایت‌گری‌های رهبری و همچنین مطالبات عمومی مردم چهارم گام از گام‌های کاهش تعهدات هسته‌ای برداشته شده است و البته در حال نزدیک شدن به گام پنجم هم هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: اتحادیه اروپا بایستی از برداشتن این گام‌ها از سوی ایران درس عبرت بگیرد و همچنین تکلیف خود را روشن کند، قطعا اروپا باید حساب خود را از آمریکای بی‌منطق جدا کند و ای کاش این مسئله را برای همیشه روشن می‌کرد.

آزادیخواه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران گام به گام برای پیشبرد اهداف کشور در حال حرکت است و دانش هسته‌ای خود را جدای از ساخت هیچ گونه سلاح شیمیایی پیش می‌برد و این یعنی آینده به نفع ما خواهد بود؛ چرا که روز به روز به اقتدار ایران افزوده می‌شود و ما می‌توانیم از این درگاه به رشد و توسعه اقتصادی برسیم. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برجام تحریمها تعهدات هسته ای برجام آزادیخواه تعهدات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد

به گزارش قدس آنلاین، براساس پیگیری های انجام شده 90 درصد از سریال «ناریا» پس از یک سال تصویربرداری شده و تا ماه دیگر نیز به‌پایان می‌رسد.

«ناریا» که اشاره‌ای به زندگی یکی از شهدای هسته ایران دارد، روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما...

این سریال 50 قسمتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور است و در آن بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، سامان صفاری در نقش سامان، محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان، آزیتا ترکاشوند،حسن اسدی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صداوسیما ساخته شده و جزو سریال‌های پر لوکیشن به حساب می‌آید؛ یکی از بازیگران این سریال درباره این موضوع پیشتر به خبرنگار فارس گفته بود: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد و حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر