Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر چند ممکن است موتور سیکلت نسبت به اتومبیل مزیت‌های زیادی داشته باشد و با زمان کمتری مسافر را به مقصد برساند به خصوص در روزهای پر ترافیک اما برای روزهای بارانی بسیار مشکل‌ساز است و می‌تواند امنیت راکب را به خطر بیاندازد.

یک ساکن هندی بعد از سوار شدن روی موتور سیکلت در روز بارانی خاطره تلخی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فکر می‌کرد با گرفتن چتر بالای سرش می‌تواند تا حد امکان خود را از خیس شدن زیر باران حفظ کند. اما ایده او کاملا ناموفق بود، چون در آن هنگام چتر مانند بادبان کار می‌کند و می‌تواند به راحتی راکب را به هوا پرتاب کند. اتفاقی که دوربین کنار جاده ضبط کرد، نشان می‌دهد که چتر به وزش باد کمک کرد تا راکب را به زمین پرتاب کند.

بعد از افتادن روی زمین مدتی بیهوش ماند و شاهدان به سرعت به طرفش سرازیر شدند تا جلو خودرو‌ها را بگیرند و مانع زیر گرفته شدن قربانی شوند. باید امیدوار بود که به قربانی صدمه جدی وارد نشده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتورسیکلت چتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • یسنا سالم پیدا شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید