Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:58:11 GMT

وقوع ۱۵۵ حادثه در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۲۷۷۶

وقوع ۱۵۵ حادثه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، توحید سلیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، از وقوع ۱۵۵ حادثه در استان زنجان طی ۹ ماهه سالجاری خبر داد و گفت: در ۶۰ درصد از این حوادث عامل انسانی دخالت داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات رسانی در مواقع بحرانی بسیار خوب است و عملکرد مطلوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی با بیا ن اینکه همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در بحث کاهش تلفات جانی و مالی تلاش کنند، افزود: باید آمار در حوادث به خوبی بررسی شود.

وی از تمهیدات لازم برای ایمن سازی روستاهای استان زنجان از حوادث سیل خبر داد و گفت: از مجموع روستاهای استان زنجان بیش از ۲۷۴ روستا با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در معرض خطر سیل قرار دارند  و برای ایمن سازی این تعداد روستا ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان  اظهار کرد: با افزایش بارش‌ها خطر سیل افزایش می‌یابد که در این میان تمهیدات جدی برای جلوگیری از بروز سیل در استان پیش بینی شده است.

سلیمی ابراز کرد: بیشترین تعداد روستاها و جمعیت در معرض خطر سیل برای شهر ستان های زنجان، خدابنده و ماه نشان است.

وی با بیان اینکه برای ایمن سازی این روستاها دیواره‌های حفاظتی و کانال‌های حفاظتی در داخل روستاها و محدوده روستاها احداث شود، افزود: لایروبی رودخانه‌ها و احداث آب راه‌هایی برای هدایت آب‌های سطحی در جلوگیری از بروز سیل ضروری است.

سلیمی تصریح کرد: روستاهایی که صعب العبو ر هستند در اولویت خدمات رسانی هستند و اقدامات لازم برای وقوع هر گونه حوادث در استان زنجان پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، گفت: اعتبارات مدیریت بحران تا سال ۹۲، بیشتر از خسارت وارده بود اما از سال ۹۲ میزان خسارات از اعتبارات جلو بوده است.

کد خبر 4805897

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان مدیریت بحران بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد آلودگی هوا گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی در اطراف یمن خبر داد.

این سازمان انگلیسی تاکید کرد که گزارشی را در خصوص وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۰ مایل دریایی از جنوب شرق «سقطری» یمن دریافت کرده است.

هنوز جزییات بیش‌تری درباره این حادثه و زیان‌های جانی و مالی احتمالی آن منتشر نشده است.

علاوه بر این سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که در تاریخ بیست‌وششم آوریل، ناخدای یک کشتی اعلام کرده است که در جریان عبور از اقیانوس هند در فاصله ۳۰۰ تا ۴۰۰ مایل دریایی از جنوب شرق شاخ آفریقا هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

کد خبر 6093419

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته