Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شجاعی روز دوشنبه در جلسه کارگروه پسماند مهاباد افزود: سایت زباله مشترک که در حد فاصل این ۲ شهر قرار دارد، از لحاظ اقتصادی و امنیتی برای شهر مهاباد توجیهی ندارد و ایجاد سایت زباله مشترک برای این ۲ شهر دور از ذهن است.

وی در خصوص مهمترین دلایل این مخالفت اظهار کرد: فاصله حدود ۴۰ کیلومتری سایت جدید با شهر مهاباد، وجود رشته قنات و منابع آبی زیرزمینی در نزدیکی این محل، نزدیکی به بازار هفتگی، وجود معارض و قرار گرفتن در فاز دوم توسعه شهرک صنعتی مهاباد از دلایل مخالفت با احداث این سایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یک مکان جدید در نزدیکی مسیر روستای «کهریزه شیخان»  پیشنهاد شده که هم‌اکنون درحال بررسی و استعلام‌های اداری است و در صورت تایید در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی آن اقدام خواهد شد.

مشکل انتقال سایت فعلی زباله شهری مهاباد به مکانی دیگر از سال‌ها قبل مطرح بوده ولی تاکنون برای انتقال آن اقدام قطعی صورت نگرفته‌است.

ظرفیت سایت زباله سیدآباد هم‌اکنون تکمیل شده و اقدامات شهرداری برای مهار شیرابه و فنس‌کشی اطراف آن جوابگوی موارد بهداشتی و زیست محیطی این منطقه نیست.

در شهر ۱۸۰ هزار نفری مهاباد، روزانه بالغ بر ۱۶۰ تُن زباله تولید و پس از انتقال به سایت زباله شهری در نزدیک روستای سیدآباد، به صورت غیراستاندارد مدفون می‌شود.

برچسب‌ها مهاباد دفع زباله میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد دفع زباله میاندوآب مهاباد دفع زباله میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین