Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  رییس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هنرمندان این استان با درخشش در هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس ۱۶ جایزه در بخش‌های مختلف کسب کردند.   محمدشریف اسلامی افزود: این جشنواره از ۲۸ آذرماه تا اول دی ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۰ استان کشور در شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او اضافه کرد: نمایش‌های شرکت کننده در این جشنواره در سه بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت کردند.   رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه نمایش از استان به نام‌های «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می‌زند»، «حقایقی در باب پسرفت» و «آشپزی به شرط ماهواره» در این جشنواره شرکت کرده بود.   اسلامی ادامه داد: نمایش «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می‌زند» توانست ۱۲ جایزه این جشنواره را تصاحب کند.   او گفت: این جوایز شامل مقام دوم بخش کارگردانی، عنوان اول بخش نویسندگی، رتبه دوم بخش طراحی صحنه، برگزیده بخش موسیقی، قابل تقدیر بخش‌های بازیگری، طراحی بروشور، لباس و نور، مقام‌های دوم و سوم بخش بازیگری مرد و عناوین اول و دوم بخش بازیگری زن است.   او افزود: نمایش حقایقی در باب پسرفت" نیز موفق شد چهار جایزه این جشنواره را کسب کند.   رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جوایز شامل مقام سوم بخش نویسندگی، عناوین سوم بخش بازیگری مرد و زن و قابل تقدیر بخش طراحی و اجرای نور است.   اسلامی اضافه کرد: اعضای هیأت داوران این جشنواره شامل افسانه بایگان، آرش دادگر، مجید سرنی زاده و مصطفی محمدی فارسانی بودند.   گفتنی است سه نمایش شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به زودی در شهر یاسوج مرکز استان به روی صحنه می‌روند. انتهای پیام/غ  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری جشنواره تئاتر کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بیژنی کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی درخشید.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از ششم تا هفتم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳ با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان ، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

حسین بیژنی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم فرنگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بین المللی جام تختی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امیدهای کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می‌کند.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی فرهنگی جام تختی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی افتخار دیگری را برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد و جامعه کشتی استان رقم زد .

پیروزی و قهرمانی این ملی پوش کشتی کشور و استان را به دکتر احمد زاده استاندار ورزش دوست استان، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ، هیات کشتی استان ،مربیان ،سرپرستان و خانواده قهرمان حسین بیژنی تبریک عرض می نمایم.

ضمن تبریک این موفقیت و آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای جوانان و نوجوانان و تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین کشوری و بین المللی، از درگاه ایزدمنان پیروزی‌های جوانان ورزشکار و مومن استان ولایت مدار در میادین بزرگ ورزشی را آرزومندم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد