Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه گروه کاری بازار کار اشتغال و سرمایه گذاری هشترود از پرداخت ۲۰ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان برای اشتغال پایدار روستایی در هشترود خبر داد.

 امینیان  افزود: این مبلغ برای ۱۷۱ طرح با اشتغال زایی ۴۱۶ نفر پرداخت شده است که شهرستان رتبه چهارم استانی را کسب نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کم بهره نیز برای بخش کشاورزی در قالب تسهیلات حمایتی به کشاورزان منطقه پرداخت شده که در این زمینه شهرستان رتبه اول استانی را کسب نموده است.

امینیان با بیان اینکه هرگونه سنگ اندازی بانک‌ها در موردپرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی قابل قبول نیست افزود: این گونه سیاست‌های اعمال شده در برخی بانک‌ها برخلاف سیاست‌های کلی دولت و شهرستان است.

فرماندار هشترود گفت: تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای باید براساس نیازمنطقه باشد نه براساس نیروی انسانی باشد.

او گفت: با توجه به وجود آثار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در منطقه هشترود سرمایه گذاری در بخش گردشگری اصلی‌ترین برنامه ریزی است و بخش‌های کشاورزی و معدن در اولویت‌های دوم و سوم سرمایه گذاری می‌باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال روستایی تسهیلات حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل