Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون از زیرسازی و آسفالت ۱۵۰۰۰مترمربع معابر شهر مارگون در سال جاری خبر داد.

ایرج فقاهتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج  با اعلام این خبر گفت: به همت شورای اسلامی و شهرداری مارگون پروژه آسفالت معابرشهرمارگون مساحت۱۵۰۰۰ مترمربع در سال جاری انجام گرفت که زیرسازی آن توسط ماشین آلات شهرداری و پخش آسفالت  توسط پیمانکار انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار پروژه آسفالت معابر شهر مارگون را بیش از یک میلیاردتومان عنوان کرد و با اشاره به پیشرفت  ۶۰ درصدی پروژه احداث سیل بند شهر مارگون افزود: این پروژه به طول ۱۰۰ متر با قراردادی به مبلغ ۳۱۴میلیون تومان در حال انجام است.

 

فقاهتی تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری مارگون را در زیباسازی معابر شهری دانست و عنوان کرد: پروژه بهسازی و کف پوش 2000متر مربع از معابر شهر مارگون با اعتباری بالغ بر ۳۱۴میلیون تومان توسط پیمانکار نیز در حال انجام است.

وی گفت: تا کنون 1500متر مربع از کف پوش معابر شهر مارگون انجام گرفته و باقی مانده توسط پیمانکار در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون  در ادامه سخنانش به بیان اهمیت شوراها اشاره کرد و افزود: شوراها در جمهوری اسلامی ایران یک نهاد منتخب مدنی هستند که به عنوان پارلمان محلی می توانند مشکلات و توقعات مردم را به مدیریت اجرایی منتقل کنند.

فقاهتی با تاکید بر تأثیر گذاری شوراها در برنامه ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها  در کشور گفت: شوراها می‌توانند به گونه‌ای عمل کنند که طرح هایی که در پایان بوسیله دولت ابلاغ می شود مطابق با خواسته ها و تصمیم مردم باشد و از این نظر دارای اهمیت هستند.

وی افزود:  شورا به عنوان یک نهاد مردمی با هدف ساماندهی و برنامه ریزی ، نظارت و تسهیل امور مردم پا به عرصه وجود نهاده است و با عنایت به اینکه حلقه ارتباطی مردم و دولت هستند در این مورد زحمات زیادی متحمل می شوندکه باسعه صدر همواره ناملایمات را تحمل می کنند و خدمتگزاری راستین در راستای ایجاد همفکری ، تعامل و تبادل نظر برای رسیدن به تصمیمات مهم و ارزشمند برای توسعه همه جانبه کشور، منطقه و شهر خود را رسالت خود می دانند.

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون تعامل ، همکاری و همدلی بین شورای شهر و شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: شورای شهر به عنوان منتخبان مردم مطالبات وخواسته های به حق مردم را پیگیری و در این زمینه از  همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده خواهد کرد.

 

فقاهتی با بیان اینکه شهرداری شهرهای کوچک در آمدهای ناپایداری دارند ودر آمدهای ناچیز شهرداری پاسخگوی نیاز های شهری نیست از مسئولان استانی خواست در زمینه توسعه وعمران شهری بیش از گذشته شهرداری مارگون را یاری نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون توسعه پایدار شهری در ابعاد عمرانی و فرهنگی را بسیار مهم دانست وگفت: توسعه زیرساخت‌های شهری و توجه به مسائل فرهنگی  از مهمترین اولویتهای شورای شهر وشهرداری در این دوره است.

فقاهتی در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی در میان مجموعه شورای شهر وشهرداری و تعامل با دیگر دستگاههای اجرایی بتوانیم در این دوره خدماتی در خور شان مردم شریف و نجیب مارگون ارائه دهیم که رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مارگون شورای شهر زیرساخت های شهری بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود