Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره وضعیت حسن یزدانی اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته عمل جراحی به خوبی انجام شد، دکتر کیهانی پزشک معالج خبر‌های خوبی را برای ما داشتند. بلافاصله بعد از اتمام عمل دکتر کیهانی این نوید را دادند که ان شاالله حسن از اواسط بهمن ماه می‌تواند بروی تشک باز گردد و این خبر خوبی برای جامعه ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رئیس کمیته ملی المپیک: مصدویت حسن یزدانی شوک بزرگی بود/ به زودی کام مردم شیرین می‌شود

وی با بیان اینکه ان شاالله ما حسن یزدانی عزیز را خیلی سرحال‌تر و بهتر از قبل روی تشک مبارزه خواهیم داشت تصریح کرد: تشکر می‌کنم از علیرضا دبیر که پیگیر شرایط کلی کشتی هستند و لحظه به لحظه کنار حسن یزدانی حضور داشتند. فدراسیون با مشکلات عدیده‌ای روبرو است خصوصاً مشکلات مالی و اقتصادی؛ پیش‌تر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک قول حمایت همه جانبه داده اند که امیدوارم به صورت عملی شرایط مهیا شود.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان تاکید کرد: در نهایت دو سرمربی تیم ملی سیبل هستند، من و محمد بنا باید پاسخگو باشیم. ما با تمام وجود و بخاطر مردم در کنار کشتی قرار گرفتیم، کار خود را ادامه می‌دهیم و انتظار داریم شرایط و امکانات برای برگزاری اردو‌ها فراهم شود و مشکلات اقتصادی و مالی کشتی گیران نیز بر طرف گردد.

محمدی با بیان اینکه امیدوارم دیگر شاهد چنین شرایطی که برای حسن یزدانی اتفاق افتاد نباشیم خاطرنشان کرد: مردم از کشتی انتظار دارند و این توقع به حق است، ما چهار سهمیه المپیک در رشته آزاد و سه سهمیه در رشته فرنگی را هنوز کسب نکردیم به همین منظور در ابتدا تلاش می‌کنیم سهمیه‌های باقیمانده را به دست آوریم و بعد از آن برای حضور پُرقدرت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شویم. در این راه هم از تمام جامعه کشتی تقاضا دارم کمک کنند تا با همدلی و ایجاد آرامش به دور از حاشیه بتوانیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید:

نایب قهرمانی ایران در رقابت‌های آلیش مردان جهان

قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی آلیش بانوان جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس