Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کیلیان امباپه، بهترین بازیکن سال 2019 فوتبال فرانسه از رقابت عجیبش با لیونل مسی بر سر تصاحب کفش طلای اروپا می‌گوید.
به گزارش آریا، مهاجم ارزشمند پاری سن ژرمن می‌گوید:
مردم فکر می‌کنند من عوض شده‌ام ولی این واقعیت ندارد. من برای مهره‌ای کارآمد و تعیین کننده برای تیمم بودن تلاش می‌کنم. به جز سنین 17 یا 18 سالگی که شما به این دلیل که هنوز چیزی را ثابت نکرده‌اید، شهامت دنبال کردن حرکاتتان در زمین را ندارید، باز هم اجازه جا زدن ندارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تلاش کنید. در تیم باید به قضیه تجربه احترام بگذارید و توپ را به بهترین بازیکنان برسانید. حالا بقیه توپ را به من می‌رسانند و من هم بهتر از آنها استفاده می‌کنم چون قبلا امتحان کرده بودم. این تصور از من که فردی هستم دارای وسواس گلزنی و به همه اتفاقاتی که اطرافم رخ می‌دهد، می‌خندم، تصور اشتباهی است. تعداد گل‌ها برای بچه‌ها که فقط گل برایشان مهم است، مهم است. باتجربه‌ترها و بزرگان، به آمار اکتفا نمی‌کنند.
رقابت با مسی بر سر تصاحب کفش طلا؟ در مقطعی به این باور رسیدم که می‌توانم شانسم را برای کسب این جایزه امتحان کنم و بهترین گلزن فوتبال اروپا باشم ولی جلوتر از من مسی بود. من دو گل می‌زدم؛ او سه گل. من هت تریک می‌کردم؛ او پوکر می‌کرد! وضعیت آنقدر دیوانه کننده بود که به دمبله گفتم: امکان ندارد! آیا مسی عمدا این کار را می‌کند؟ به تعداد گل‌های من توجه می‌کند؟ عثمان در جواب گفت: البته که او حواسش به تعداد گل‌های تو هست. مایه افتخار است که بازیکنی چون مسی، شما را نادیده نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امباپه مسی کفش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • انسان‌های غارنشین گیاهخوار بودند