Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اختصاص جایگاه سوختگیری سی ان جی قابوس به تاکسی‌های درون شهری خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازمهر، مهدی کمال غریبی اظهارکرد:  بخاطر گرانی قیمت بنزین مراجعه خودروها به پمپ‌های گاز CNG افزایش پیدا کرده و باعث طولانی شدن صف‌های پمپ‌های گاز و تاخیر در سوختگیری تاکسی‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی مقرر شد جایگاه سوختگیری سی این جی قابوس به تاکسی های شهر گرگان اختصاص پیدا کند.

کمال غریبی توضیح داد که این کار باعث می شود رانندگان بدون وقفه و با سرعت به محل کار خود برگردند.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از تاکسی‌های شهر گرگان گاز سوز هستند، ادامه داد: برابر با پیگیری ها و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و هچنین با توجه به درخواست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان مقرر شد جایگاه سوخت گاز CNG قابوس شهر گرگان در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی به سوختگیری تاکسی‌های این شهر اختصاص یابد تا حداقل بتوان بدین طریق از اتلاف وقت مسافران جلوگیری شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اضافه شدن ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس و واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا ۱۰ دی ماه خبر داد.

کمال غریبی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهارکرد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی گردیده‌اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کردیم.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را تکمیل کرده اند و از جانب شهرداری‌ها تأئید شده تا دهم دی ماه مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبای آن ها  واریز خواهد شد و همچنین ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس اضافه خواهد شد که مجموعا ۱۸۰ لیتر برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری