Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:13:08 GMT

اختصاص یک جایگاه CNG به تاکسی‌های گرگان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۳۶۶۷

اختصاص یک جایگاه CNG به تاکسی‌های گرگان

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اختصاص جایگاه سوختگیری سی ان جی قابوس به تاکسی‌های درون شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی کمال‌غریبی اظهارکرد:  به خاطر گرانی قیمت بنزین مراجعه خودروها به پمپ‌های گاز CNG افزایش پیدا کرده و باعث طولانی شدن صف‌های پمپ‌های گاز و تاخیر در سوختگیری تاکسی‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی مقرر شد جایگاه سوختگیری سی ان جی قابوس به تاکسی‌های شهر گرگان اختصاص پیدا کند.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: این کار باعث می شود رانندگان بدون وقفه و با سرعت به محل کار خود برگردند.

کمال‌غریبی با بیان اینکه ۹۵ درصد از تاکسی‌های شهر گرگان گاز سوز است، ادامه داد: برابر با پیگیری‌ها و هماهنگی انجام شده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین با توجه به درخواست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان مقرر شد جایگاه سوخت گاز CNG قابوس شهر گرگان در راستای تسهیل در امر حمل و نقل عمومی به سوختگیری تاکسی‌های این شهر اختصاص یابد تا حداقل بتوان بدین طریق از اتلاف وقت مسافران جلوگیری شود.

وی از اضافه شدن ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس و واریز ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا ۱۰ دی ماه خبر داد.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان با اشاره به سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهارکرد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی شده را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کردیم.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند و از جانب شهرداری‌ها تأئید شده تا 10 دی‌ماه مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبای آن‌ها  واریز خواهد شد و همچنین ۶۰ لیتر به سهمیه سرویس مدارس اضافه خواهد شد که مجموعا ۱۸۰ لیتر برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

کد خبر 402597

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر مدیریت شهری رانندگان تاکسی خودرو دوگانه سوز وسایل گازسوز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است