Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@09:26:52 GMT

نقاشی کردن خاص به سبک هنرمند چینی + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۴۳۵۰

نقاشی کردن خاص به سبک هنرمند چینی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نقاشی به سبک ویژه و خاص این هنرمند چینی در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است .

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، «یی هائو» اهل استان گوانگدونگ چین آثار شگفت انگیزی را خلق می‌کند. این هنرمند با استعداد تنها با آثارش جلب توجه نکرده است بلکه روش غیر معمول او این آثار را خارق العاده‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا به طور اتفاقی رنگ را روی بوم اسپری می‌کند و سپس شروع به پاشیدن رنگ‌های مختلف به نقاط متفاوت بوم می‌شود و نه تنها با برس بلکه گاهی اوقات با تکه‌های پارچه شروع به نقاشی می‌کند. او با اینکار آثاری را خلق می‌کند که تصورش را هم نخواهید کرد که نتیجه رنگ پاشی، چنین شود.

خیلی‌ها دوست دارند هنر او را هنگام طراحی غیر معمولش مشاهده کنند؛ بنابراین ویدئو‌های او طرفداران زیادی دارد. از این رو علاقمندان می‌توانند ویدئو‌های این هنرمند را در فضای مجازی دنبال کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: نقاشی آثار خارق العاده تصاویر هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی