Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: براساس شاخص‌های اقتصاد مقاومتی سه دستگاه اجرایی استان به‌عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

به گزارش ایکنا از لرستان، سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، عصر دوشنبه، دوم دی‌ماه در نشست شورای اداری استان که در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که با هدف افزایش کارآیی و اثربخشی خدمات‌رسانی بخش دولتی سالانه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، گفت: این ارزیابی‌ها در دو دسته شاخص شامل هزار امتیاز برای شاخص‌های عمومی و هزار امتیاز برای شاخص‌هاس اختصاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابلاغ شاخص‌ها به‌صورت سالانه، عنوان کرد: در سال 97 هفت محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت مالی و ... معرفی شده است.

حسن‌پور با اشاره به این‌که شاخص‌های عمومی برای تمام دستگاه‌ها تقریباً یکسان است، بیان کرد: شاخص‌های اختصاصی به وظیفه و رسالت تخصصی دستگاه‌ها باز می‌گردد و طی جلسات کارشناسی در آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد جلسات توجیهی عمومی و اختصاصی برای دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان ادامه داد: این امتیازها و کل فرآیند ارزیابی براساس فصل یازدهم قانون خدمات کشوری، مصوبات شورای عالی اداری و اسناد بالادستی که در این حوزه وجود دارد، است.

وی با بیان این‌که بر این اساس شاخص‌ها هر ساله به استان ابلاغ می‌شوند و برای سال 97 امروز نتایج نهایی آمده براساس هفت محور کلی هستند، اضافه کرد: کار ما این است که دستگاه‌هایی که در  پایین جدول قرار دارند را به بالای جدول هدایت کنیم.

حسن‌پور یادآور شد: برندگان براساس تقسیم‌بندی پنج گروه علمی فرهنگی و آموزشی، عمومی اجتماعی و فضایی، شرکت‌ها بانک‌ها و بیمه‌ها، زیربنایی و تولیدی و گروه حمایت سلامت و بهداشت است که در هر گروه یک دستگاه برتر معرفی می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: دو برنده در شاخص‌های عمومی و دو برنده در شاخص‌های اختصاصی داریم و از گروه‌های کاری مؤثر تقدیر خواهیم کرد و از بین دستگاه‌های شهرستانی نیر دو دستگاه برتر خواهیم داشت و  براساس شاخص‌های اقتصاد مقاومتی سه دستگاه به‌عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اقتصاد شورای اداری اقتصاد مقاومتی دستگاه های برتر سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • هوای مشهد ناسالم شد