Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  به همت نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان کرمانشاه، نخستین جلسه استعدادیابی موسیقی ویژه نابینایان در فرهنگسرای کوثر و با حضور افتخاری استاد عارف روستایی برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از نابینایان با نواختن سازهایی چون نی، شمشال، تار، تنبک و تنبور به هنرنمایی پرداخته و استاد روستایی ضمن ابراز خرسندی  از هوش و استعداد سرشار و توانایی کم نظیر نابینایان در موسیقی گفت: «نابینایان به دلیل توانایی ویژه ای که در تمرکز دارند، قطعا می‌توانند در زمینه موسیقی موفقیت های چشمگیری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد سنجری، مسئول نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاد روستایی و نابینایان هنرمند شرکت کننده گفت: با استقبال و حضور گسترده نابینایان این ظرفیت وجود دارد تا این جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد.


 استاد عارف روستایی با نواختن سازهای مختلف  در این جلسه نیز سازها مختلف را برای اشنایی بیشتر نابینایان نواخت.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن نابینایان ایران موسیقی سنتی توانبخشی معلولان هنرمندان کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نخستین جلسه استاندار لرستان با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی لرستان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

در این جلسه ابوطالب شفقت ضمن بیان انتظارات خود از دستگاه‌های اقتصادی استان بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، مشارکت فعالان اقتصادی و نخبگان، تاکید کرد.

در ادامه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صمت، جهاد کشاورزی مسکن و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی استان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خود را بیان کردند و استاندار لرستان دستورات لازم را برای اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حوزه اقتصادی صادر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899106

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)