Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در حالی که باشگاه استقلال با اعلام شروط ادامه همکاری آندره استراماچونی نگرانی بزرگی در دل هوادارانش ایجاد کرده است، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس هم شب گذشته، شروطش برای ادامه همکاری با این باشگاه را اعلام کرد. این شروط شامل پرداخت قراردادش، اقدام باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی و همچنین برپایی اردوی قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس در صحبت‌هایش از بدقولی باشگاه پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.

کالدرون در بخشی از صحبت‌هایش با بیان اینکه باشگاه به تعهدات مالی اش نسبت به وی عمل نکرده، گفت: شرایط من هم همانند استراماچونی سرمربی استقلال است ولی به خاطر ارزش‌هایی که به آن احترام می‌گذارم، کارم را ادامه دادم.

سرمربی پرسپولیس به مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی هم اشاره کرد و افزود: سرمربی تیم ملی چند روز قبل از بازی با عراق به ایران می‌آید ولی من دنبال این نیستم که به خاطر پول با آینده فوتبال ایران بازی کنم.

کالدرون یادآور شد: تا ۲۷ دسامبر (جمعه این هفته ۶ دی) به پرسپولیس مهلت می‌دهم که مشکلات مالی را حل کند. باشگاه بدقولی کرده است. وقتی بعد از توافق در استانبول به آرژانتین رفتم و به ایران برگشتم، ۱۰۰ هزار دلار از قرارداد مرا کم کرده بودند. از این کار مسئولان پرسپولیس خوشم نیامد.

وی در ادامه با انتقاد از باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادی که با پرسپولیس بستم ۴۰ درصد قراردادهای سابقم بوده است. باشگاه پرسپولیس گفت در پاداش ها، ۱۰۰ هزار دلار قراردادت را جبران می کنیم که این کار را هم نکردند و این کار را دوست ندارم.

بیشتر بخوانید: طعنه‌های کالدرون به برانکو و استراماچونی

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه به آژانس‌های هواپیمایی بدهکار است، گفت: برای همین باید پول بلیت سفر به آرژانتین را از جیب خودم بدهم.

کالدرون ادامه داد: مشکلات زیادی داریم از جمله اینکه مربی دروازه بان های ما ۶ ماه است در ورزشگاه شهید کاظمی می‌خوابد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش شروطش برای ادامه همکاری با پرسپولیس را عنوان کرد و با بیان اینکه شنبه از ایران می رود، گفت: باشگاه قبل از بازگشت من به ایران باید طلب هایم راپرداخت کند و تکلیف اردوی قطر هم مشخص شود. وضعیت اردوی قطر مشخص نیست و مسئولان مدام می گویند «ان شاءالله». این روش کاری باید تغییر کند. دو سه بازیکن هم می خواهم و اگر شرایطم اجرا نشود، به ایران بر نمی گردم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در مدت زمان کارم در فوتبال هیچ کجا چنین تجربه ای نداشته ام.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pg7 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گابریل کالدرون استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده و این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. سبک شان تغییر کرده و من دوست دارم. 

وی ادامه داد: تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود، چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم. گل راحت خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترلش را در اختیار داریم، اما در نهایت مساوی می‌شود.

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به صورت کلی از شرایط راضی هستم، عنوان کرد: اینکه بازی مساوی شده مشکلی نیست، اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت کننده است. به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم.

اوزوزنیدیس تاکید کرد: ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما باز گردند. زنده روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن