Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:02:58 GMT

۶۹ هزار کارت ملی هوشمند در خمین صادر شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۴۹۹۵

۶۹ هزار کارت ملی هوشمند در خمین صادر شد

« مریم باقری» روز سه شنبه در جریان بازدید فرماندار خمین از اداره ثبت احوال این شهرستان با بیان اینکه ۸۵ هزار و ۴۸۲ نفر در این شهرستان واجد دریافت کارت ملی هوشمند هستند، افزود:  از این تعداد ۷۸ هزار و ۹۱۳ نفر معادل ۹۲ و سه دهم درصد جمعیت خمین متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند شده‌اند.
وی در این دیدار که به مناسب روز ثبت احوال انجام شد، با اشاره به تحویل چهار هزار و ۵۲۰ جلد شناسنامه مکانیزه در سال جاری به متقاضیان در این شهرستان، اظهار داشت: از آغاز طرح تغییر شناسنامه تاکنون ۵۹ هزار و ۳۲۷ جلد شناسنامه مکانیزه تحویل داده شده و  ۴۰ مورد تغییر نام و ۳۹ مورد تغیر نام خانوادگی نیز  انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افزایش  سه و هشت دهم درصدی وفات در خمین در سال جاری خبر داد و گفت: ۴۵۴ نفر در این مدت در این شهرستان فوت کردند که از این تعداد ۲۴۰ نفر مرد و ۲۱۴ نفر زن بودند.
رئیس ثبت احوال خمین گفت: ۸۶۷ مورد ولادت نیز در این شهرستان ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است و در این مدت ۴۴۶ نوزاد پسر و ۴۲۱ نوزاد دختر در این شهرستان متولد شدند که ۶۹۲ ولادت در شهر و ۱۷۵ ولادت در روستا ثبت شده است.
رئیس ثبت احوال خمین اضافه کرد:  علی، محمدحسین، سامیار، امیرحسین، محمدحسین، امیرعباس و کیان به ترتیب بیشترین نام‌های پسران و  آوا، مرسانا، حلما، فاطمه، زهرا، یسنا، رها، النا و ریحانه به ترتیب بیشترین نام‌های دخترانه ثبت شده در این شهرستان در سال جاری است.
وی گفت: ثبت احوال در سال جاری رتبه نخست در رضایت عمومی مردم و رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی و عمومی عملکرد در جشنواره شهید رجایی را کسب کرد کرد و همچنین موفق به کسب رتبه برتر در خدمات شهروندی در این شهرستان شد.

فرماندار خمین  نیز با تاکید بر بروزرسانی اسناد سجلی و اطلاعات هویتی افراد گفت: هویت شفاف افراد نقش اساسی در برنامه‌ریزی‌ها وهدف‌گذاری‌های خرد و کلان دارد .

« احمد طهرانی» افزود: پایه استحکام واطمینان اسناد فردی در ثبت احوال است و این دستگاه با ثبت هویت افراد جامعه، نقش بی بدیلی در فرایند برنامه‌ریزی کشور دارد.
وی  نقش آمار و اطلاعات مربوط به وقایع چهار گانه را در ارتقای شاخص‌های اجتماعی تاثیرگذار دانست و ادامه داد : تحلیل وتجزیه اطلاعات و آمار چهار واقعه حیاتی توسط محققان می تواند ضمن شناخت وضعیت اجتماع وشاخص‌های مختلف، افراد مسئول را در ارائه راهکارها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت جامعه یاری کند.

خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور استان مرکزی خمین كارت هوشمند ملی فرمانداری خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور استان مرکزی خمین كارت هوشمند ملی فرمانداری خمین سازمان ثبت احوال كشور استان مرکزی خمین كارت هوشمند ملی فرمانداری خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین گفت: اعتقاد استکبار جهانی به خروج رژیم اشغالگر قدس از غزه، استعفای سران نظامی رژیم صهیونیستی و باور به شکست در غزه و مجازات این رژیم نسل کش در دیوان بین المللی دادگستری از دستاوردهای بزرگ مقاومت در غزه است.

خطیب جمعه خمین افزود: جنگ در غزه پس از گذشت هفت ماه دستاوردی جز آوارگی هزاران صهیونیست برای این رژیم نداشته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و اقتصاد نیز بخشی از این جنگ است.

امام جمعه خمین گفت: بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت.

وی عنوان کرد: همانگونه که در بخش نظامی و دفاعی با عملیات وعده صادق به اقتدار رسیدیم در جنگ اقتصادی نیز به چنین عملیاتی نیاز داریم.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مفسدان و سوداگران این بخش است.

کد خبر 6095668

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد