Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:45:41 GMT

«سوخو ۵۷» در خاور دور روسیه سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۵۰۰۳

«سوخو ۵۷» در خاور دور روسیه سقوط کرد

مقام‌های روسیه خبر دادند، هواپیمای «سوخو ۵۷» این کشور در «امسامولسک بر آمور» واقع در خاور دور سقوط کرد اما خلبان توانست نجات یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک فروند سوخو ۵۷ روسیه در منطقه خاور دور روسیه سقوط کرده اما خلبان توانسته قبل از برخورد به زمین «ایجکت» کند و جانش را نجات دهد.

به نوشته اسپوتنیک، مقام‌های روس بعد از سقوط سوخو ۵۷ در نزدیکی شهر «امسامولسک بر آمور» واقع در خاور دور، یک بالگرد را به منطقه اعزام و خلبان آن را که از مرگ نجات یافته بود، به یک پایگاه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


«امسامولسک بر آمور» واقع در خاور دور روسیه

 

مقام‌های روس اعلام کردند، این سوخو ۵۷ به پایگاه هوانوردی «گاگارین» شهر  امسامولسک بر آمور تعلق داشت و هواپیمای ارتش نبود.

سقوط سوخو ۵۷ روسیه در ۱۲۰ کیلومتری پایگاه هوایی «خاباروفسک کرای» اتفاق افتاد. به گفته مقام‌های روس، سوخو ۵۷ بعد از سقوط منفجر و کاملا نابود شد.

مقام‌های روسیه تحقیقات درباره علت سقوط را آغاز کرده‌اند اما به گفته یک مقام، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که نقص در سیستم موتور هواپیما علت سقوط بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه سوخو 57 هواپیما سقوط خاور دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 الشرق به نقل از مدرن پالیسی گزارشی درباره مشخصات اسکادران جنگنده‌های سوخو 35 روس که به ایران تحویل داده می‌شود و محل استقرار آنها پخش کرد. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه