Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع مطلع در گفتگو با مهر اعلام کرد، دشمنان ملت شریف ایران که از تروریسم اقتصادی و تشدید تحریم‌ها طرفی نبسته و تمام تلاش خود را به موج سواری بر اعتراضات آبان ماه امسال معطوف کرده و شکست سختی را متحمل شدند، همچنان برای استمرار اغتشاشات، سناریوی نخ نما شده کشته سازی و استفاده ابزاری از معدود خانواده‌های قربانیان این پروژه را دنبال می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع آگاه افزود: یکی از این خانواده‌ها که فرزندشان در اغتشاشات اخیر به صورت مشکوکی کشته شد، خانواده پویا بختیاری بود که علیرغم دعوت و صحبت با ایشان، در روند پروژه ضدانقلابی ورشکستگان فراری قرار گرفته و فعالانه بر اقدامات ساختار شکنانه خود اصرار ورزیدند. لذا با حکم قضائی و در راستای صیانت از نظم و امنیت مردم شریف و خسارت دیده، و نیز به منظور جلوگیری از تداوم پروژه کشته سازی و تکرار اقدامات مسلحانه علیه مردم، این عناصر بازداشت شدند.

این منبع آگاه همچنین از سایر خانواده‌هایی که بر نقشه شوم دشمنان اطلاع یافته و هوشیارانه دست رد بر سینه آنها زدند، تقدیر و تشکر نمود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند