Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری صبح سه‌شنبه در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بازسازی مناطق مسکونی روستای حسین‌آباد که از بلایای طبیعی ابتدای سال جاری خسارت دیدند در اولویت نخست قرار دارد، اظهار داشت: تسهیلات احداثی و معیشتی به ۱۰۸ خانوار روستای حسین‌آباد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به خانوار آسیب‌دیده این منطقه پرداخت‌شده است، افزود: ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات احداثی به ۷۹ خانوار و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات معیشتی به ۱۸ خانوار پرداخت شد.

۲۰۹ خانوار تسهیلات بلاعوض دریافت کردند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: ۱۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۷۷ خانوار و شش میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از محل تنخواه به ۲۰۹ خانوار پرداخت‌شده است.

فخری بابیان اینکه احداث سایت جدید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمکی دولت برای حمایت از این خانوار در کالپوش است، تصریح کرد: عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی در ۴۶ هزار مترمکعب آغازشده است و ۹۲ خانوار اصلی و ۱۸ خانوار فرعی برای ساخت مسکن در این سایت، زمین دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پی‌کنی ۱۰۸ واحد و آرماتوربندی ۸۷ واحد انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: اجرای فونداسیون ۸۴ واحد و نصب اسکلت ۲۱ واحد از دیگر اقداماتی است که در این پروژه انجام‌شده و مابقی مراحل احداث نیز با روند مطلوبی در حال انجام است.

مکان‌یابی سایت جدیدالاحداث در کالپوش

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در روستای حسین‌آباد کالپوش با اتحاد و همدلی مردم و دولت از بحران عبور کردیم، یادآور شد: مکان‌یابی سایت جدیدالاحداث با نظر مردم این منطقه انجام‌شده است و اقدامات لازم برای اجرای این پروژه انجام می‌شود.

فخری با اشاره به وقوع رانش زمین در منطقه کالپوش در ماه‌های ابتدای سال جاری بیان کرد: کمک به مردم این منطقه و جبران خسارت‌های ناشی از این واقعه یکی از دغدغه‌های اصلی دولت بود.

کد خبر 4806080

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر فخری رانش زمین استانداری سمنان بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد آلودگی هوا گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد