Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبعلی راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: پیکر مرحومه حاجیه خانم کوچک ناز خوید همسر شهید خانقلی و مادر شهید ابوطالب و جانباز ۱۵ درصد عبدالله اسفندیاری بیات، از شهدا و جانبازان شهرستان شیراز امروز سه شنبه سوم دی ماه از ساعت ۹ صبح در شهرستان شیراز تشییع و در گلزار شهدای باجگاه به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبعلی راهی ادامه داد: این مادر شهید، در سن ۸۰ سالگی به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اضافه کرد: همچنین مراسم بزرگداشتی بعد از ظهر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

شهید ابوطالب اسفندیاری بیات ۲۲ تیرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه به شهادت رسید و شهید خانقلی اسفندیاری بیات نیز چهارم تیرماه سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر شهید تشییع مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد