Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان از روند دموکراسی در افغانستان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پاکستان از روند دموکراسی در افغانستان حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، پاکستان عقیده دارد اتمام روند انتخابات ریاست جمهوری افغانستان یک گام مهم برای ثبات سیاسی افغانستان و جنوب آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه پاکستان در ادامه افزود: این کشور می‌داند که نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان پس از طی مراحل قانونی براساس قوانین انتخاباتی این کشور اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان روز یکشنبه هفته جاری اعلام شد.

بر اساس این اعلام، محمد اشرف غنی با کسب بیش از 50 درصد آرا، به عنوان برنده نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: افغانستان پاکستان دموکراسی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه قرآنی در سال‌های اخیر در افغانستان است آثار و تولیدات قرآنی در قصر «دارالامان» کابل به نمایش گذاشته شد.

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد افغانستان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: افغانستان برای اینکه قرآنی بماند، بهای سنگینی داده است. تعدادی از قاریان و هنرمندان قرآنی و گروه تواشیح «سبطین» از کشورمان میهمانان ویژه نمایشگاه قرآنی کابل هستند.
فلسطین یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه قرآنی کابل است، در بخشی از این نمایشگاه که نماد قدس در آن ساخته شده است، مردم را با درد و رنج غزه بیشتر آشنا می‌کند.
«جامعه افغانی، تربیت قرآنی» عنوانی است که برای این نمایشگاه انتخاب شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

عبدالطیف نظری - معاون وزارت اقتصاد افغانستان 

دیگر خبرها

  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز