Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست خبر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در محل بنیاد مستضعفان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پرویز فتاح،رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: ۵ ماه است که من در بنیاد مستضعفان حضور دارم. فرصت خوبی است که گزارش اولیه ارائه شود و به طور مرتب جلساتی برگزار می کنم. آقای سعیدی کیا ۵ سال سکان دار بودند که برادر با اخلاقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامشی که امروز در بنیاد میبینید به همین دلیل است. کاملا هماهنگ با ایشان پیش می روم و مشورت میگیرم و رئیس ما در هیات امنا هستند. تغییر و تحولات بدون هدر رفتن انرژی بوده است.

او افزود: از روسای اسبق بنیاد مستضعفان جلسه گذاشتم تا از تجربه گذشته استفاده حداکثری کنیم.

فتاح در رابطه با برنامه بنیاد مستضعفان بیان کرد: برنامه بنیاد در امسال به درستی پیش رفته است. فروش کل بنیاد در نه ماهه ۲۶ هزار میلیارد تومان بوده که بیش از برنامه ریزی است که در عرصه رونق تولید ۹۸ موفق عمل کردیم و از برنامه ها جلوتر هستیم

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مجمع سال ۹۷ برگزار شد اما خوشبختانه در تلاطم شدید اقتصادی به برنامه ها عمل کردیم. حدود ۱۷۴ شرکت ثبت شده در بنیاد داریم که ۱۶۹ شرکت فعال هستند که ۳۶ شرکت ما زیان ده بوده اند. علت زیان آنها بخاژر نوسانات سال ۹۷ است اما به لطف خدا امسال از آن ها عبور کرده ایم. امیدواریم در سال آینده شرکت زیان ده نداشته باشیم اما در مجموع بنیاد سود ده بوده است. بنیاد بدون در نظر گرفتن مالیات ۵۴۰۰ میلیارد در سال ۹۷ سود دهی داشته که حدود ۶۷۰ میلیارد تومان مالیات داده شده و این مالیات تا سقف ۱۰۰۰ میلیارد بوده است. بنیاد مستضعفان معافیت مالیاتی ندارد.

او اضافه کرد: در مالیات سال ۹۶ بنیاد تسویه حساب کرده و سهم مالیات بنیاد برای سال ۹۹، ۱۶۰۰ میلیارد در نظر گرفته شده است.

به گفته فتاح تا آخر سال آینده هیچ پروژه نیمه تمام ندارد. بزرگترین پروژه آزادراه تهران شمال است که بعد از سال ها افتتاح می شود. پلاسکو نیمه دوم سال آینده به اتمام می رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: عقب ماندگی حقوق نداریم و تعدیل نیرو نداریم. قانون بازنشستگی را کامل رعایت می کنیم و تا پایان سال مجوز کار برخی افراد گرفته شده است. انتصاب جوانان اهمیت زیادی دارد و سن کارمندان از ۵۲ سال به ۴۲ سال رسیده است.

فتاح افزود: ملاقاتی با سران قوا داشتم. ملاقات خوبی با آقای روحانی داشتم و اطمینان دادم بنیاد هماهنگ با دولت است و ایشان استقبال کردند. آقای رئیسی ملاقات داشتم. طی این ملاقات که با مسئول دفتر ایشان داشتیم . بیش از ۱۱۰۰ پرونده که بخشی املاک بوده به قوه قضاییه فرستادم و شعبه اختصاصی برای آن وجود دارد و روند قضایی به سرعت انجام می شود. با رئیس مجلس جلسات متعددی داشتم تا از طرفیت بنیاد استفاده شود.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دولت رئیس مجلس قوه قضاییه مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت