Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بابک نگاهداری معاونت دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امضا بیش از 10 تفاهم‌نامه همکاری توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با برآورد ارزش قراردادهای آتی به مبلغ بیش از 40 میلیارد ریال در حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهشی، فناورانه و فن بازار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه‌ها به منظور توسعه همکاری در آینده پس از بازدید نمایندگان صنایع و سازمان های مختلف و مشاهده توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شده است.

قراردادهای "ساخت یک نمونه برف تکان با سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران"، "طراحی نرم افزار پهباد با هدف نظارت بر فضای سبز درون شهری و همچنین جنگل کاری و کمربند سبز پیرامون شهر تهران با سازمان ورزش شهرداری"، "ساخت تجهیزات پیش بینی حریق به همراه ساخت ربات های آتش نشان جهت مسیرهای صعب العهبور در اراضی جنگل کاری با سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران"، "ساخت چیپر(Chipper) پرتابل با سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران"، "ساخت ۱۲ عدد صندلی حمل معلول به داخل استخر با سازمان ورزش شهرداری"، "داشبورد مدیریت ورزش با سازمان ورزش شهرداری"، "طراحی سامانه شارنما (رصدخانه مرکز اسناد شهرداری تهران) با شهرداری تهران (معاونت فنی و مهندسی سازمان مشاور شهر تهران)"، "همکاری در توسعه کنترل و نظارت بر اساس مدل ها و تجهیزات شناسایی موقعیت مکانی با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران"، "هوشمندسازی آبیاری فضای سبز و مانیتورینگ خودرو با سازمان بهشت زهرا"، "مطالعات طراحی مدل پایش حریم و سطح شهر تهران جهت کنترل تخلفات ساختمانی و سد معبر با سازمان شهریان و حریم بان شهرداری تهران" از جمله قراردادهای منعقد شده در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیستمین نمایشگاه پژوهشی، فناورانه و فن بازار است.

انتهای پیام/

108 / 167 بابک نگاهداری پژوهشگاه قرارداد درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری طهرانچی وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پژوهشگاه قرارداد درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری طهرانچی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا» از امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اقدام به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد افتتاح شد ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟