Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب کلیات لایحه بودجه 99 مخالفت می کنم، گفت: دلیلش هم این است که زندگی محرومین را سخت¬تر می‌کند زیرا پیش‌بینی‌های درآمدی که دولت در بودجه آورده، اینها پیش‌بینی‌هایی است که امکان تحقق ندارد.

رضا شیران خراسانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره لایحه بودجه 99 گفت: من با تصویب کلیات این لایحه مخالفت می‌­کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیلش هم این است که زندگی محرومین را سخت­‌تر می­‌کند زیرا پیش‌­بینی­‌های درآمدی که دولت در بودجه آورده، اینها پیش­‌بینی‌­هایی است که امکان تحقق ندارد. لذا وقتی بودجه را غیرواقعی بسته شود با کسری بودجه مواجه می­‌شویم و کسری بودجه هم تورم ایجاد می­‌کند.

این عضو کمیسیون تلفیق با تاکید بر اینکه این لایحه بودجه برای شرایط بسیار بهتری بسته شده است، افزود: این لایحه برای وضعیت فعلی کشور که در تحریم‌­ها و جنگ اقتصادی هستیم، تنظیم نشده است.

شیران خراسانی با تاکید بر اینکه اصلاحات ساختاری بودجه هم جایگاهی در لایحه بودجه 99 ندارد، اظهار داشت: این لایحه بخصوص بخش درآمدهای دولت خیلی واقع بینانه نیست و این باعث می­شود که قطعاً به مشکل بخوریم. من به کلیات لایحه بودجه 99 رای منفی می دهم.

این عضو کمیسیون تلفیق با تاکید بر خوش بینانه بودن تحقق 48 هزار میلیارد تومان درآمد از محل فروش اموال مازاد دولتی در سال آینده، اضافه کرد: در لایحه بودجه 99، مصارف را کاهش ندادند و صرفه جویی نکردند. همچنین درآمدها را واقعی ندیدند و این خودش باعث می­شود که مشکل جدی داشته باشند.

وی درباره امکان تکرار اتفاقی که برای قانون بودجه 98 اتفاق افتاد و در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاح شد، گفت: در سال جاری، این شورا با اختیاراتی که داشت این کار را کرد و عملا مجلس را از رده خارج کردند. برای بودجه 99 هم ممکن است  این اتفاق بیفتد، مشابه اتفاقی که برای بحث بنزین افتاد. دلیلش هم همین است که الآن در حقیقت مصوبات مجلس برای مدیران دولتی و مدیران سازمان برنامه و بودجه خیلی معنایی ندارد. با تبسم‌­های معنادار می­‌فهمانند که ما می­‌رویم جای دیگر مشکل را حل می­‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بودجه درآمد لایحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین