Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:05:05 GMT

نورپردازی «قلعه صمصام» و «پل قدیم» کرج

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۵۵۶۶

نورپردازی «قلعه صمصام» و «پل قدیم» کرج

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملیات پیاده راه سازی حاشیه شرقی رودخانه کرج که اجرایی شده و اکنون در حال تکمیل شدن است، اظهار کرد: این پروژه از پل حامی شروع شده و به سمت کوچه‌های خلج آباد ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: طول این پیاده راه یک کیلومتر است و برابر سه متر عرض دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص انجام عملیات پیاده راه سازی در حدفاصل اتوبان تا پل حامی نیز گفت: با شرکت آب منطقه‌ای استان البرز مذاکراتی لازم بود که این مورد را مدنظر قرار داده ایم تا بتوانیم کار در این جبهه پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعتی پور با اشاره به اینکه در انجام عملیات پیاده راه سازی حاشیه شرقی رودخانه کرج مواردی مانند انجام مناسب سازی مسیر پیاده راه، جانمایی نیمکت و مبلمان شهری، قرارگیری سطل‌های زباله و یا نورپردازی مسیر انجام شده است.

به گفته وی جانمایی غرفه‌های عرضه خوراکی‌ها و مواد غذایی از جمله کافه، بوفه و در کل تمامی شاخص‌های مورد نیاز مردم در آنجا تعبیه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بخش دیگری در خصوص اقداماتی که این سازمان در بحث کمک به بازسازی و نورپردازی ابنیه تاریخی و معابر اطراف آن عملیاتی می‌کند، گفت: در این رابطه خانه هنرمندان در کرج را نورپردازی کرده ایم.

وی بیان کرد: عملیات نورپردازی برای دو نقطه تاریخی دیگر شهر از جمله قلعه صمصام و پل قدیم کرج که هر دو در ورودی این کلان‌شهر واقع شده است در حال انجام است که امیدواریم همزمان با شب آغاز سال نو این عملیات اتمام برسد.

کد خبر 4806146

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج رودخانه کرج بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد آلودگی هوا گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بازنمایی اصفهان قدیم

(تصاویر) بازنمایی اصفهان قدیم

دیگر خبرها

  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • (تصاویر) بازنمایی اصفهان قدیم
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم