Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: برای بازی با پرسپولیس شرایط سختی داریم و امیدوارم بازی با پرسپولیس لغو شود. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیمش برای بازی روز جمعه با پرسپولیس گفت: شرایط که سخت است و در هوای آلوده تهران تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا نمی‌توانیم نفس بکشیم و مجبوریم که طبق برنامه برابر پرسپولیس بازی کنیم. مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کرده‌اند ولی مگر شغل‌های دیگر وجود ندارد؟ خیلی‌ها در این شهر شغل‌های متفاوتی دارند و رفت و آمد می‌کنند، آنها آدم نیستند؟ فوتبالیست‌ها آدم نیستند؟! ما در این هوا نمی‌توانیم نفس بکشیم و باید بازی با پرسپولیس باید لغو شود.

وی ادامه داد: چهار بازیکن ما هم جدا شده‌اند و دست آقای مهاجری بسته است. من در تمرینات در دو پست بازی می‌کنم و شرایط تیم ما معمولی نیست، ضمن اینکه در تیم امید هم بازیکن داریم. خیلی مواقع وقتی ما در قائمشهر میزبان بودیم، به دلیل ساعت پرواز تیم‌های میهمان از ما خواستند که ساعت بازی تغییر کند. به خواسته‌های سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و از طرفی توقع داریم که آنها هم شرایط تیم ما را درک کنند.

نظری عنوان کرد: اگر برابر پرسپولیس مجبور به بازی شویم کار سختی خواهیم داشت. آنها تیم پرقدرتی هستند و در این هفته‌ها نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند.

مهاجم نساجی که در بازی با گل‌گهر تک گل تیمش را به ثمر رساند، در خصوص شباهت گلش به گل ایمون زاید به استقلال، گفت: من استقلالی هستم و خیلی‌ها در این چند روز گفتند که گل من شبیه به گل ایمون زاید به استقلال بود تا شاید اذیتم کنند. من فقط خوشحالم که برای نساجی گل زدم.

نظری در پاسخ به این پرسش که «آیا در نیم‌فصل دوم قصد جدایی از نساجی را دارد؟» خاطرنشان کرد: قصد جدایی ندارم و در نساجی می‌مانم.

پیام تقدیر باشگاه نساجی مازندران از مالک پیشین

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آن‌ها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند