Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در اصفهان سرهنگ "محمد رضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۲۸ اصفهان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از خودرو بازرسی شد که یک میلیون و ۱۲ هزار نخ سیگار، ۳۸۰ پاکت تنباکو و ۳۶ قوطی گاز فندک خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و تورم در کشور می‌شود که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یک شهروند در خمینی شهر سرهنگ "علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی وی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های فنی و تخصصی دریافتند، فردی با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، کارت عابر بانک شاکی توانسته طی چندین مرحله مبلغ ۲۴ میلیون ریال را از حساب بانکی وی برداشت کند که پس از شناسائی هویت متهم طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم به هیچ وجه کارت اعتباری خود را در اختیار افراد غیر قرار نداده و تمامی عملیات پرداخت را شخصاً انجام دهند.   کشف محموله میلیاردی قهوه و قهوه جوش قاچاق در اصفهان سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:این خودرو حامل یک تن قهوه و ۱۲ کارتن قهوه جوش خارجی بود که راننده خودرو مدارک گمرکی و مجوز‌های مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله متوقف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر بسزایی دارد.   کشف ۹۷ گرم شیشه و هروئین در "بوئین و میاندشت سرهنگ " علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک خرده فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان "بوئین و میاندشت"، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های بعمل آمده از مخفیگاه متهم بازرسی شد که مقدار ۳۵ گرم هروئین و ۶۲ گرم شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به طور ویژه در دستور کار پلیس است و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه