Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی این استان در ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در شاخص "عملکرد شایسته و درحد انتظار" را به دست آورد.

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان  اظهار کرد: وزارت کشور با توجه به وظایف حاکمیتی به منظور نظارت عالیه و رصد فعالیت شوراهای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها، اقدام به ارزیابی فعالیت آن‌ها در نیمه اول سال جاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: براساس نامه وزیر کشور به رییس جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، خراسان رضوی با کسب ۹۲ امتیاز رتبه اول را در بین شوراهای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها به خود اختصاص داد و استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، قزوین، کرمانشاه و تهران به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در گزارش وزارت کشور آمده است: شوراهای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان‌ها در نیمه نخست امسال ۱۳۷ نشست برگزار کردند که حاصل آن یکهزار و ۳۲ مصوبه بوده است.
گفتنی است فعالیت شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در خراسان رضوی از دی ماه سال ۱۳۹۰ آغاز شده و طی سال‌های ۱۳۹۳ تا پایان سال گذشته ۲۲۵ نشست برگزار کرده که حاصل آن ۴۴۶ مصوبه ملی و استانی بوده است. این شورا پارسال ۱۰۹ مصوبه داشت که ۷۱ درصد آنها اجرا شد.
این شورا به خاطر ظرفیت بسیار خود توانسته است در سطح ملی نقش آفرینی کرده و منشاء اثر باشد به گونه‌ای که با جمع آوری قوانین مخل تولید و ارسال آن به تهران نه تنها زمینه بهبود فضای کسب و کار در استان بلکه در کشور را نیز فراهم کرده است.
شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت که مبتنی بر قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور اواخر سال ۱۳۸۹ در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد، محلی برای تعامل بیشتر ارکان حاکمیت با بخش خصوصی است تا در این چارچوب نسبت به رفع موانع کسب و کار، تشریک مساعی برای تسهیل فعالیت های اقتصادی و توسعه سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت و گو، تصمیم گیری و اقدام شود.
منبع: استانداری خراسان رضوی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دولت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • گام عملی برای جهش تولید
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی