Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نمایندگان استان خوزستان در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به 2 رتبه برتر دست یافتند.

 برگزیدگان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه معرفی شدند که در این میان سهم استان خوزستان 2 رتبه برتر بوده است.

در بخش بین‌الملل این جشنواره، مریم فهیم‌پور کارشناس هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با قصه «این کدوی پیرزن نیست» رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی خامنه، مرتضی سرهنگی و اشکان خطیبی، هیأت داوران بخش بین‌الملل پس از بررسی آثار، برگزیدگان این بخش، ساره قصیر با قصه «جوجه» از لبنان و مهدی محمدیان با قصه «در بهای آزادی» از تهران را به‌صورت مشترک به‌عنوان مقام نخست و مریم فهیم‌پور با قصه «این کدوی پیرزن نیست» از خوزستان، کیمیا یعقوبی گودرزی با قصه «بیژن و منیژه» از تهران و سولماز صادق‌زاده‌نصرآبادی با قصه «قدم یازدهم» از آذربایجان شرقی را نفرات رتبه‌ سوم مشترک معرفی کردند. در این بخش هیچ اثری واجد دریافت جایزه دوم شناخته نشد. به اختصاص یافت.

همچنین در فرآیند رأی‌گیری انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان لی‌لی‌ناز زین‌وند لرستانی با قصه «دعای مستجاب شده» از استان خوزستان رتبه دوم این بخش را به دست آورد.

بر همین اساس، به ترتیب محسن وظیفه پشتکوه با قصه «زلزله تا زلزله» از استان اردبیل و آوا عزیزپور با قصه «من و بابام و آجیل» از استان اردبیل به‌عنوان قصه‌گوهای برتر در مقام‌های اول و سوم قرار گرفتند. دیپلم افتخار این بخش نیز به علی بندیمه با قصه «لب، لب ندیده» از قم و مریم ابراهیمی‌فر از گیلان با قصه «لحظه‌های شیرین» تعلق گرفت.

بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شنبه ۳۰ آذر در حالی به کار خود پایان داد که مجموعه‌ای از محبوب‌ترین قصه‌گویان و هنرمندان دوست‌داشتنی و کاراکترهایی که برای خیلی از ما خاطره‌ساز بوده‌اند، با حضور در این مراسم حضار را به وجد آوردند؛ استقبال گرم مردم از این دوره جشنواره چنان در اختتامیه نمود پررنگی داشت که موجب شد تا بارها آوای تشویق حضار و فریادهای کودکان و نوجوانان حاضر در سالن، فضا را پر کند. تجلیل از ایرج طهماسب به‌عنوان یکی از خالقان مجموعه «کلاه قرمزی»، حضور غافلگیرکننده مرضیه برومند روی صحنه، خاطره‌گویی شوخ‌طبعانِ رضا کیانیان و... ازجمله بخش‌های ویژه مراسم اختتامیه بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد