Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از قول وزیر صنعت برای ارائه گزارش مکتوب از انجام تعهدات وزارت صمت در برابر خریداران خودرو و شرکت‌های قطعه سازی سوال خود را به رای نگذاشت.

به گزارش ایسنا، سیده فاطمه حسینی پس از استماع توضیحات وزیر صنعت در خصوص علت تعلل در انجام وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در نظارت، کنترل و جلوگیری از تضییع خریداران خودرو و شرکت‌های قطعه سازی بیان کرد: بنا به قول آقای وزیر برای ارائه گزارش مکتوب ظرف مدت یک ماه به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرایی شدن تعهدات این وزارت‌خانه در برابر جلوگیری از تضییع حقوق خریداران خودرو و شرکت‌های قطعه سازی بنده سوال را به رای نمی‌گذارم اما اگر این اتفاق نیفتد بنده به همراه خانم زرآبادی مجددا ناچار به طرح سوال خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودرو قيمت خودرو بازار خودرو ايران خودرو خودروسازي وزير صنعت معدن و تجارت سوال از وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!