Web Analytics Made Easy - Statcounter

وجود داشتن تفکراتی عقب مانده و نادرست در جامعه‌ای متمدن، برای مدافع بلژیکی اسپرز قابل هضم نیست. 

طرفداری- یان فرتونگن به نمایندگی از خانواده تاتنهام، از آنتونیو رودیگر به خاطر حواشی بازی تاتنهام-چلسی در هفته هجدهم لیگ برتر عذرخواهی کرده است.

به گزارش استاندارد، در نیمه دوم بازی یاد شده، رودیگر مدعی بود که مورد اهانت نژادپرستانه طرفدار تاتنهام قرار گرفته است که همین باعث به راه افتادن موجی از واکنش‌ها به این مسئله در رسانه‌های انگلستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تاتنهام هم در این رابطه ساکت نماند و گفت:

شخصا چیزی نشنیدم ولی اگر هنوز چنین اتفاقاتی می‌افتد، واقعا مفتضحانه است و باید قویا با آن برخورد کنیم. واقعا نمی‌دانم چرا مردم هنوز یا اصلا چرا هرگز چنین تفکراتی دارند. گاهی فکر می‌کنی مردم عاقل‌تر از این حرف‌ها هستند. مطمئنم عده اندکی دست به این کار می‌زنند ولی این حرکت بسیار بسیار نادرست است. نمی‌دانم آیا اوضاع رو به وخامت گذاشته است یا نه ولی در کل نباید شاهد چنین قضایایی باشیم. واقعا نمی‌توانم هیچ حرفی در این رابطه بزنم. اگر بازیکنی از حریف یا تیم ما تحت این جریانات متأثر شد، من از جانب تاتنهام عذرخواهی می‌کنم ولی این‌ها عده اندک و جاهلی هستند. این افراد نشان دهنده هویت ما نیستند. نمی‌دانم چطور باید با این نادان‌ها برخورد کنیم ولی این فرصتی برای افراد مسئول است تا قویا برخورد کنند. این مشکل فقط در این کشور وجود ندارد و در کل دنیا شاهد این قضایا هستیم. انگلیش همیشه در نظر من از کشورهای پیشتاز در زمینه چند فرهنگی بودن بوده است. به همین خاطر انگلیس و لندن را دوست دارم. این که در چنین کشوری که (از نظر فرهنگی) از بقیه جلوتر است این اتفاق می‌افتد، دردناک است. در انگلیس برخوردهای محکمی صورت می‌گیرد و شاید حتی باید قاطعانه‌تر برخورد کنند. روی صحبت من با خارج از بریتانیا هم هست. من در مورد یوفا و سایر نهادهای فوتبالی اروپا هم صحبت می‌کنم که می‌توانند بهتر عمل کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)

ناتانیل چالوبا گل اول چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم