Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج توکلی گفت: بزرگترین راهکار پیشرفت و توسعه جوامع بشری حمایت از تولید کنندگان و صنعت گران می باشد و صنف دردود گران با مشکلات بسیاری روبه رو است که با حمایت که هر چه سریعتر مسئولان وبه ویژه مدیریت شهری همدان جهت ساماندهی این واحد ها چاره ایی بیاندیشند وحمایت های لازم را مبذول فرمایند.

 رئیس اتحادیه صنف دردود گران در گفت و گو با برنا گفت: چوب یکی از اولین موادی بوده که بشربرای ساخت ابزار از آن استفاده کرده چوب به خاطر انعطاف بذیری و نرمی و زیبابیی که دارد همیشه مورد توجه صنعت گران بوده در طول  تاریخ  از چوب استفاده های متنوعی شده لیکن همیشه پای ثابت دکوراسیون بوده و امروز بیشتر به کالای لوکس شناخته می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه صنف درود گران مطرح کرد:همدان امروزه با داشتن حدود یکهزار واحد تحت پوشش عمدتا تولیدی با مشکلات عدیدی روبه روست عدم وجود بازار متمرکز درود گری ، مشکل دسترسی خریداران به این واحد ها، استیجاری بودن مکان اکثر این واحد ها، مشکلات ترافیکی حمل بار و... همه از مسائلی است که می طلبد که هر چه سریعتر مسئولان وبه ویژه مدیریت شهری همدان جهت ساماندهی این واحد ها چاره ایی بیاندیدشد.

 وی با بیان بیشنهاداتی در این خصوص افزود:ایجاد مجتمع های متمرکز صنفی با حمایت و تخفیف در مبالغ پرداختی و مجوزات ساخت، زمان استراحت در  پرداخت و پرداخت با اقساط بلند مدت توسط دولت و شهرداری ها نیاز مبرم در بحث ساماندهی واحد های این صنف می باشد .

توکلی گفت: به روز شدن ماشین آلالت و تکنولژی واحد های درود گری یکی دیگر از نیازهای مبرم صنف می باشد تسهیلات ارزات قیمت به اعضا جهت خرید ماشین آلات مدرن و جدید میتواند کمک شایانی به تولید کند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمایت از تولید شهرداری صنعت مشکلات همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه