Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  صبح امروز نشست هماهنگی ویژه برنامه ۹ دی در سالن جلسان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.

در این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹ دی انقلاب سوم ایران بود، انقلاب اول در سال ۵۷ بود که ملت ایران طاغوت زدایی کرد، انقلاب دوم استکبارستیزی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ داد و انقلاب سوم در سال ۸۸ که کشور چند ماه دچار درگیری و فتنه بود و با به میدان آمدن مردم در ۹ دی چشم فتنه را کور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام خاضع گفت: تمامی استکبار، سلطنت طلب ها، منافقین و خواص بی بصیرت همه با هم برای فروپاشی نظام در آن دوران به میدان آمدند، تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران بود اگر حضور به موقع مردم نبود اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم‌تر از وضعیت کنونی کشور‌هایی مانند سوریه، عراق و یمن می‌شد.

او افزود: برای بعضی‌ها سوال پیش می‌آید که بازخوانی این حوادث برای چیست؟ اما می‌بینیم دشمنان در این سال‌ها در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی به مملکت ضربه بزنند، اما ملت بصیر ایران اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

خاضع ادامه داد: با توجه به دو شاخص می‌توانیم از این فتنه‌ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم؛ یکی رجوع به ولایت فقیه و رهبری که حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس است؛ ما رهبری داریم که ظرف چند دقیقه نقشه‌های چندین ساله دشمن را نقش بر آب می‌کند.

او  به شاخص دوم اشاره کرد و گفت: باید به دشمن نگاه کنیم و ببینیم از چه شخص یا جریانی حمایت می‌کند که ملت بصیر ایران با توجه به همین دو شاخص بود که به میدان آمد و از کیان نظام دفاع کرد، امسال هم مردم به میدان آمده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب بار درگیر دشمن را نا امید و منکوب می‌کند.
خاضع در ادامه گفت: شعار محوری امسال "یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه ها" است و سخنران مراسم در یاسوج، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران است و مکان مراسم نیز از میدان هفتم تیر به سمت چهارراه ولیعصر خواهد بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 9 دی فتنه 88 شورای تبلیغات اسلامی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد