Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: محرومیت زدایی، جهاد علمی، خدمت به مردم و حمایت از جبهه حق نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمد حسین بابایی صبح امروز در جمع پایوران سپاه مرکز استان، به تبیین حوادث اخیر در کشور و نقشه های فتنه انگیز دشمن  پرداخت و اظهار کرد: چهل سال از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد، اما دشمن هنوز دست از دشمنی خود برنداشته است و دلیل آن هم بخاطر ضد فساد، ضد ظلم و ضد کفر نظام مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دشمن تحمل وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، خاطر نشان کرد:‌حوادثی را پشت سر گذاشتیم و حوادثی رو پیش رو داریم. با توجه به هشت فرمان رهبرمعظم انقلاب  به سپاه  که فرمودند: خود را برای حوادث بزرگ اماده کنید که علاوه بر اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی خدمات رسانی به مردم و .. میباشد، یکی از آن‌ها مقابله با دشمنی دشمنان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید برای محقق شدن دولت اسلامی تلاش کنیم، افزود:‌با ایجاد دولت اسلامی، جامعه اسلامی استقرار پیدا می‌کند لذا جهان  برای تمدن نوین اسلامی آماده میشود.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به شناخت روش‌های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی تاکید کرد و گفت:‌ یکی از اهداف دشمن ایجاد خطای محاسباتی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در همین رابطه اضافه کرد:‌ مبنای سیاست دشمن برای ایران فشار حداکثری است.

بابایی به ۱۱ گام دشمن برای براندازی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:‌برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا، برای فشار حداکثری به ایران ۱۱ گام را ارائه داد تا ایران را وادار به مذاکره کرده و در نتیجه کشور تسلیم شود.

این مسئول ادامه داد: به صفر رساندن فروش نفت ایران با تحریم، محدودیت در کشتی رانی، فعال کردن اتحادیه‌های صنفی و سازماندهی اعتراضات، پایین آوردن ارزش پول ملی ایران، وارد کردن دلار و توزیع وسیع در کشور، راه اندازی اعتراضات خیابانی و توزیع پول بین مردم خشمگین، به میدان آوردن جمعیت خشگمین ابتدا در تهران و بعد در شهرستان‌ها، پرداخت پول، حقوق و غذای مردم، تلاش برای استضیاح دولت، استعفای وزرا و نمایندگان مجلس، سپردن امور به سپاه با حربه‌های گوناگون برای تقابل مردم با سپاه، تقابل مردم با حاکمیت، ورود مذاکرات و تسلیم ایران، که این ۱۱ گام نسخه پیچی  دشمن برای ایران بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دشمن درکاهش فروش نفت، توانست نقشه خود را اجرایی کند، اما در مابقی نقشه‌ها ناکام ماند، گفت:‌در حوادث اخیر دشمن به دنبال کشته سازی بود  تا شرایط کشور را دچار بحران کرده و به اهداف شوم خود برسند.

بابایی به اعتراف اشراری که در فتنه آبان ۹۸ بازداشت شدند، اشاره کرد و  افزود:اشراری که در حادثه اخیر دستگیر شدند معترف شدند که دوسال برای به آشوب کشیدن شهر آموزش دیده بودند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با انتقاد از ۷۷ اصلاح طلبی که برعلیه نهاد‌های امنیتی بیانیه دادند و از اشرار حمایت کردند، اضافه کرد: حوادثی که در کشور رخ میدهد نتیجه انتخاب است و ربطی به انقلاب و نظام ندارد؛ لذا آن‌هایی که برای ایجاد و حفظ امنیت در کشور تلاش میکنند را باید حمایت کرد نه اینکه با بیانیه دادن به نیرو‌های امنیتی معترض شد.

بابایی در ادامه سخنان خود  از جریانی خاص که در تلاش برای مذاکره با آمریکا هستد گفت و ادامه داد: آنقدر موضوع مذاکره برای جریان خاص مهم است و پیگیری می‌کنند که رهبر معظم انقلاب مفصلا درباره موضوع مذاکرات و ابعاد غلط بودن آن توضیح دادند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به طراحی دشمن برای دوگانه معیشت و مقاومت، اشاره کرد و یادآور شد:‌اگر جلوی دشمن را بیرون مرز‌ها نمی‌گرفتیم  الان باید با داعش در همدان می‌جنگیدیم.

بابایی  وجود رهبری و ولایت فقیه در ایران را مانع سوریه سازی و عراق و لبنان سازی، دانست و افزود:‌دولت وظیفه دارد برای جلوگیری از قاچاق کالا، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی کار انجام دهد، اما در این ۷ سال دولت به دانش اقتصاد مقاومتی  عمل نکرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد، ادامه داد:‌اقتصاد مقاومتی یعنی واگذار کردن اقتصاد به مردم، و حذف قوانین مانع تولید است؛ که این اقتصاد مانع واردات می‌شود.

بابایی به بیان اینکه هدف دشمن از جنگ اقتصادی این است  که مردم را از نظام دل‌زده کنند، اضافه کرد:‌  امروز یک جبهه یکپارچه از دشمنان مقابل جمهوری اسلامی  صف کشیدند مثل اوایل انقلاب  که ۵۶ کشور با ما درجنگ بودند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن در تلاش است، تا ایران دست از مقاومت بکشد، گفت:‌ما نباید دست از کار بکشیم و به محرومین و مردم خدمت کنیم  تا فشار بار معیشتی از دوش مردم برداشته شود.

بابایی گفت:‌ محرومیت زدایی، جهاد علمی، خدمت به مردم و حمایت از جبهه حق  نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد