Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بابایی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد حمل و نقل درون‌شهری خلخال افزود: توزیع نامتوازن خدمات شهری موجب اعتراض شهروندان شده و انتظار می‌رود با اجرای طرح جامع ترافیکی خلخال و توزیع مساوی ،عادلانه و متوازن خدمات شهری همه شهروندان از خدمات شهرداری از جمله ناوگان حمل و نقل درون‌شهری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت شهر خلخال در مناطق حاشیه‌نشین و سکونت‌گاه‌های غیررسمی سکونت دارند، اظهارداشت: برخلاف تصور در حال حاضر بیشترین تردد و جابجایی مسافر در این شهر در مسیر خیابان‌های مرکزی و در امتداد شمال به جنوب شهر بوده و بیشتر رانندگان تاکسی از جابجایی مسافر در مسیر خیابان‌های حاشیه و پرجمعیت از جمله خیابان طولانی سی‌متری قدس خودداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی ،توزیع تاکسی‌های درون‌شهری و تعیین محل دفاتر آژانس‌های تلفنی شهر توسط سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری خلخال مستلزم دریافت مجوز از شورای ترافیک بوده و انتظار می‌رود پس از نهایی شدن طرح جامع ترافیکی شهر و تایید در شورای ترافیک و اجرای این طرح بسیاری از مشکلات ترافیکی از جمله یک‌طرفه شدن برخی از خیابان‌های پرازدحام و توزیع عادلانه خدمات حمل و نقل عمومی شهری برطرف شود.

رییس شورای ترافیک خلخال همچنین با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین بخشی از طرح اقتصادی دولت در ارتقای سطح اقتصادی جامعه است، اظهارکرد: در ابتدای کار اجرای طرح سهمیهبندی بنزین شاید مشکلاتی برای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی درون‌شهری پیش آورده باشد ولی با گذشت زمان همه این مشکلات برطرف و رانندگان وسایط نقلیه عمومی شهری از خدمات و مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

او هرگونه استفاده و بهره‌مندی از مزایای استفاده از لاستیک سهمیه در ناوگان عمومی درون شهری را مستلزم راه‌اندازی تعاونی ،اتحادیه و تشکل‌های غیردولتی توسط رانندگان این وسایط نقلیه ذکر کرد.

وی از اجرای طرح پایش خودروهای حمل و نقل عمومی جهت تعیین سهمیه بنزین خبر داد و افزود: با اجرای این طرح سوخت موردنیاز خودروهای فعال در حمل و نقل عمومی داخل شهری از جمله تاکسی‌ها بر اساس پیمایش خودرو و کارکرد کیلومتر محاسبه شده و سهمیه بنزین کارت سوخت رانندگان غیر فعال و افرادی که اقدام به فروش سهمیه بنزین کنند، حذف خواهد شد.

صباح‌الدین برزگر ،سرپرست شهرداری خلخال نیز در  این جلسه گفت: ۱۷۵ دستگاه تاکسی عمومی و ۲۵۰ دستگاه خودرو فعال در ۲۸ دفتر آژانس تلفنی زیر نظر سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری این شهر در جابجایی مسافران فعالیت دارند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال بنزین حاشیه نشینی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال بنزین حاشیه نشینی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خلخال بنزین حاشیه نشینی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود

سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا