Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز ثبت احوال با بیان اینکه هم اکنون بزرگترین حسن یک مدیر، اتخاذ تصمیم های مثبت و درست است، افزود: ممکن است مدیری تصمیمی بگیرد که کل سیستم را به هم بزند ولی با تکیه بر داده های آماری مدیران می توانند تصمیمی بگیرند که علاوه بر نفع کارکنان، حرکت اساسی و درست نیز در مجموعه ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دنیا بر مبنای آی تی حرکت می کند، اظهار داشت: در شرایط کنونی مدیر موفق کسی است که با تکیه بر فناوری اطلاعات تصمیم بگیرد و عمل کند.

حقیقی با بیان اینکه ثبت احوال مبنای تصمیم گیری بر اساس آمار و آی تی است، گفت: بزرگترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی است و سرمایه های مادی در برابر نیروی انسانی ارزش چندانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت احوال، شاخص و پایه سرمایه انسانی و مبنای تصیم گیری در مورد جمعیت است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: امروز از ۲۵ فرآیند انتخابات، ۲۴ مرحله آن مکانیزه است و شروع جرقه انتخابات نیز به احراز هویت افراد وابسته بوده که متولی آن ثبت احوال است.

وی افزود: احراز هویت بزرگترین خدمتی است که ثبت احوال در روز انتخابات ارائه می کند.

حقیقی با بیان اینکه تااکنون ۸۳ درصد جمعیت این استان کارت هوشمد ملی دریافت کرده اند، افزود: امروز کارت هوشمند ملی تبدیل به همه هویت فردی شده است.

مراجعه سالانه ۱۸۰ هزار نفر به ثبت احوال در استان زنجان

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان  نیز در این مراسم با گرامیداشت صد و یکمین سالروز تاسیس ثبت احوال در کشور، گفت: امروز ثبت احوال توانسته پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور را ایجاد کند، پایگاهی که محور شکل گیری و استمرار دولت الکترونیک است.

سید علی شفیعی افزود: در زمان حاضر ثبت احوال به بیش از ۲۰۰ دستگاه اجرایی خدمات برخط ارائه می دهد و در هر ثانیه ۶ هزار استعلام از این طریق از ثبت احوال در کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه کارکنان ثبت احوال مرزداران و پاسداران هویت و تابعیت هستند، گفت: سالانه بالغ بر ۳۰ میلیون نفر در کشور به ثبت احوال مراجعه می کنند که این رقم در استان زنجان ۱۸۰ هزار نفر است.

سوم دی در تقوم کشور روز ملی ثبت احوال نام گذاری شده است. 

برچسب‌ها ثبت احوال فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت احوال فتح الله حقیقی زنجان ثبت احوال فتح الله حقیقی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد

ابوالفضل رفیعی گفت: در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رای سیار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند و رای دهند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این ۲ حوزه برای فرایند رای گیری مهیاست، تاکید کرد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نمی کند.

وی اظهار کرد: متولدان ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

 استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی مردم استان در ۱۱ اسفند سال گذشته، سه منتخب به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با ۲ کرسی، مصطفی طاهری به عنوان نفر اول این حوزه با کسب ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای راهی بهارستان شد و ۲ نفر بعدی یعنی نبی الله محمدی با کسب ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم