Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته افزایش یافته است که نشان دهنده روند معمول سال های اخیر در افزایش قیمت قبل از تعطیلات بزرگ است.

 

قیمت این ارز مجازی برای اولین بار از آغاز دسامبر به بالاتر از 7500 دلار رسید و 7 میلیارد دلار به ظرفیت کل بازار آن اضافه کرد.هنوز تا اوج 13 هزار دلار تابستان  و رکورد 20 هزار دلار 2017 فاصله زیادی باقی است ولی همین افزایش قیمت هم پیشرفت قابل توجهی نسبت به اوایل سال جاری میلادی است که بیت کوین زیر 4 هزار دلار معامله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افزایش قیمت مشابهی قبل از تعطیلات چهارم جولای در سال جاری میلادی اتفاق افتاد. همچنین در تعطیلات روز کارگر در ماه سپتامبر و عید شکرگزاری در نوامبر هم شاهد افزایش قیمت بودیم.SFOX، بزرگترین معامله کننده ارز مجازی اعلام کرد:« ما پیش بینی کرده بودیم که تعطیلات باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شود چون با گرد هم جمع شدن خانواده، تحقیقات در مورد بیت کوین و خرید آن افزایش می یابد».

 

«  اطلاعاتی که تا به امروز به دست آورده ایم نشان می‌دهد جستجو در گوگل برای بیت‌کوین قبل از تعطیلات به اوج می رسد نه بعد از آن.  عوامل ایجاد تمایل نسبت به بیت‌کوین در تعطیلات هر چه باشد، به نظر می رسد بیت کوین در حال حاضر نسبت به تعطیلات بزرگ آمریکا حساس است».

 

سایر ارزهای مجازی مثل اتریوم، ریپل و بیت کوین کش هم چنین افزایش قیمتی را تجربه کرده اند. به نظر می رسد این ارز های مجازی نسبت به بیت کوین تمایل بیشتری به نوسانات بزرگ قیمت داشته باشند.

 

افزایش قیمت اخیر باعث شده برخی تحلیلگران ارز مجازی پیش بینی کنند قیمت بیت کوین در روزهای آینده بیش از این افزایش پیدا کند.جدیدترین پیش بینی تحلیل گران نشان می دهد قیمت بیت کوین در اوایل هفته آینده به 8 هزار دلار می رسد، در حالی که پیش‌بینی‌های مشابه در هفته گذشته کاهش قیمت آن را در آغاز 2020 نشان می داد.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوگل تعطیلات کریسمس بیت کوین اقتصاد جام نیوز دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۱۲۳ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۱۴ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۵۱۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و حواله آن با افزایش ۴۸۳ تومانی، ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با افزایش ۳۴ تومانی قیمت، به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و حواله درهم نیز با ۳۱ تومان رشد قیمت، ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان معامله شد.

 

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • پیش‌بینی مهم از آینده بازار طلا
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد