Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:08:35 GMT

وزیر صمت به خاطر قیمت بالای گوشت قرمز تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۷۷۶۲

وزیر صمت به خاطر قیمت بالای گوشت قرمز تذکر گرفت

یک نماینده مجلس عنوان کرد که چرا با وجود افزایش عرضه دام زنده، گوشت قرمز گران به دست مردم می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که چرا با افزایش عرضه دام زنده، گوشت قرمز با قیمت بالا به دست مردم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر صنعت به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: چرا با وجود کاهش دام زنده و افزایش عرضه، کماکان گوشت قرمز با قیمت‌های بالا به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد؟ ضعف نظارت بر بازار باعث ضرر تولیدکننده و مصرف‌کنندگان و موجب نفع دلالان می‌شود.

شرح تذکر: 

آقای وزیر! با وجود کاهش قیمت دام زنده و افزایش عرضه، کماکان گوشت قرمز با قیمت‌های بالا به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد، زیرا عوامل بازار اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی‌دهند. عوامل بازار از زمان خروج دام از دامداری‌ها یعنی چوب‌دار، دلال، کشتارگاه، عمده‌فروشی تا خرده‌فروشی را شامل می‌شود.

ورودی‌ها و عوامل بازار در کل کشور به نحوی است که اجازه کاهش قیمت گوشت قرمز را نمی‌دهند که این موضوع نیازمند پیگیری دولت و دستگاه‌های نظارتی به منظور جلوگیری از متضرر شدن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس گوشت قرمز تذکر وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین