Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر گفت: یک وقف جدید به مساحت 527 مترمربع و با ارزش تقریبی 21 میلیارد و 80 میلیون ریال در فریدونکنار ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مهدی یوسف‌تبار اظهار کرد: واقف خیراندیش حجت‌الاسلام حاج مهدی رحمانی یک قطعه زمین را در شهرستان فریدونکار وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر، مساحت این موقوفه را ۵۲۷ مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی این وقف جدید ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال است.

یوسف‌تبار خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش این زمین را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه و محل اسکان و استراحت زائران و خادمان امام رضا(ع) به نام مرحوم علی نقی رحمانی وقف کرد.


وی وقف را سنت حسنه و ماندگار دانست و بیان کرد: وقف علاوه بر اثرات خیر دنیایی و اخروی برای واقف، نام و یاد انسان را برای همیشه زنده نگه می‌دارد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در پایان به خیران و واقفان خیراندیش توصیه کرد: هنگام وقف کردن به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند تا اثرات مثبت این وقف شامل نیازمندی‌های جامعه بشری شود.
انتهای پیام/86031/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وقف استان مازندران زمین بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس