Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:21:44 GMT

۱۲۲ مرکز نیکوکاری در مازندران ایجاد شده است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۸۱۹۹

۱۲۲ مرکز نیکوکاری در مازندران ایجاد شده است

علی اصغر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینان حرفه‌ای در استان راه اندازی شده است افزود: مراکز نیکوکاری کارآفرینی به منظور واگذاری خدمات به این مراکز و بهره گیری از ظرفیت خیران کارآفرین برای ایجاد اشتغال مددجویان و اقشار آسیب پذیر ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، اظهار داشت: ایجاد این مراکز به منظور بهره گیری از خیران اشتغال و توسعه نقش کمی و کیفی آنان در فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان و سایر اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به اجرایی شدن برنامه راهبردی – عملیاتی اشتغال و خودکفایی با رویکرد توسعه خود اتکایی در زمینه شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل و بالقوه خیرین اشتغال و کارآفرینی و هدایت و اتصال آنان به نیازمندی‌های اشتغال مددجویان مراکز نیکوکاری مختص «کارآفرینان حرفه ای» در مازندران ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی مرکز نیکوکاری ویژه کارآفرینان حرفه‌ای و پیشتازان کسب و کار در شهرستان‌های استان (هر شهرستان یک مرکز) با هدف نظام مند کردن ارائه خدمات اشتغال زایی، آموزش‌ها مهارتی، کارآفرینی، کمک به رفع موانع، مشکلات و تنگناهای فضای کسب و کار مددجویان به واسطه‌ی امکانات و توانمندی‌های کارآفرینان نیکوکار با محوریت مرکز نیکوکاری و تعامل پویا، مستمر و گسترده است.

رضایی گفت: مراکز تخصصی تحت عنوان «مراکز نیکوکاری کار آفرینان حرفه ای» علاوه بر اینکه به طور مستقل مأموریت‌های تخصصی حوزه اشتغال و کارآفرینی را در قبال جامعه هدف نیازمندان عملیاتی می‌کنند در خصوص آموزش و توانمندسازی سایر مراکز نیکوکاری شهرستان مسئولیت ویژه دارند.

خاطر نشان می‌شود: تاکنون ۱۲۲ مرکز نیکوکاری در مازندران با هدف مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، ارائه خدمات هدفمند با رویکرد توانمندسازی نیازمندان محلی، گسترش حضور آگاهانه و مؤثر آحاد جامعه ایجاد شده است.

کد خبر 4806364

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران اشتغال کارآفرینی بوشهر ایلام تعطیلی مدارس شهرکرد آلودگی هوا گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز استانداری تهران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد