Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:39:51 GMT

حماسه ۹ دی، ثمره بصیرت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۸۲۰۹

حماسه ۹ دی، ثمره بصیرت ملت ایران است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: حماسه ۹ دی ثمره بصیرت ملت ایران است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شهرستان سلطانیه به بزرگداشت ۹ دی به‌عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب تاکید کرد و گفت: برای درک بهتر اهمیت این روز باید ماهیت فتنه سال ۸۸ بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تبیین ماهیت فتنه سال ۸۸ پرداخت و با بیان این‌که این فتنه نشانگر همکاری دشمنان با سران فتنه و همراهی فتنه‌گران با اهداف دشمنان بود و روشن است که هدف نهایی دشمنان، براندازی نظام اسلامی است، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ کودتا علیه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی بود.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر این‌که فتنه سال ۸۸ برای مقابله با ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و دشمنان داخلی و خارجی، اصل نظام را نشانه گرفته بودند، گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی فتنه بزرگی را خاموش کردند.

وی با بیان این‌که حماسه ۹ دی ثمره روشنگری‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت انقلابی است، افزود: ماهیت فتنه سال ۸۸ سرنگونی جمهوری اسلامی و قیام علیه ارزش‌ها بود ولی ماهیت ۹ دی حمایت از هویت و آرمان‌های انقلاب و دفاع از ولایت‌فقیه و ارزش‌های اسلامی بود.

حسینی‌نسب با بیان این‌که ماهیت فتنه غبارآلودگی است و تشخیص حق و باطل را سخت می‌کند، لذا امیرالمومنین حضرت علی (ع) در خطبه ۵ نهج‌البلاغه مردم را در زمان فتنه به پناه بردن به کشتی نجات هدایت می‌کند، گفت: تبعیت از رهبر جامعه اسلامی تنها راه نجات در دوران فتنه است.

امام جمعه سلطانیه به نامگذاری ۹ دی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و با بیان این‌که در زمان گمراهی و لجاجت خواص بی‌بصیرت، ملت با بصیرت و انقلابی با تبعیت از مقام معظم رهبری فتنه را خاموش کردند، افزود: بصیرت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری حماسه ۹ دی را خلق کرد.

این مسئول با بیان این‌که ۹ دی، انقلاب اسلامی را واکسینه کرد و به یک روز ماندگار تبدیل شد، افزود: اهمیت بزرگداشت این روز به اندازه اهمیت بزرگداشت ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن است و بهتر است ۹ دی را انقلاب سوم بدانیم.

وی به حوادث آبان‌ماه هم اشاره کرد و با بیان این‌که در این حوادث هم دشمن در صدد توطئه و تخریب بود، تصریح کرد: این توطئه هم با هدایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم خنثی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان سلطانيه 9 دي بصیرت استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از  امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و ... نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهید پرور و مجاهد پرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه ها و سطوح جنگ نرم و شناختی(احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند