Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: کتاب‌های اهدایی این کتابخانه سه هزار جلد هستند که ۸۰۰ جلد از این تعداد از عناوین پژوهشی استاد دیانی است که در ۵۰ سال گذشته تهیه شده‌ است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان افزود: کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) خانه استادان گرانقدر علم و فرهنگ است و استفاده از کتاب‌های پژوهشی این کتابخانه اهدا شده، مصداق صدقه جاریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پژوهش زیربنای توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف است و در حوزه کتابخانه‌ها نیز اطلاعات و پژوهش‌های علمی باید به صورت عملیاتی و کاربردی تهیه و برای اجرا در کتابخانه‌های عمومی آماده شود. 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در کتابخانه مرکزی مشهد هم‌ اینک بیش از ۸۳ هزار نسخه کتاب وجود دارد و  بیش از ۲۰ هزار نفر عضو این کتابخانه هستند. 
سبزیان افزود: این کتابخانه به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی کشور با گنجایش ۲۰۰ هزار نسخه کتاب شامل ۱۰۰ هزار نسخه مخزن اصلی و ۱۰۰ هزار نسخه بخش کودک و نوجوان علاوه بر بخش های معمول کتابخانه‌های عمومی ۱۰ بخش و خدمت جدید را نیز به مراجعان ارائه می‌دهد.
۲۱۴ کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان خراسان رضوی فعال است و تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان نیز از ۱۸۹ هزار و ۵۲۹ نفر در سال گذشته به ۲۵۵ هزار و ۲۱۴ نفر در سال جاری رسیده‌ است.

استاد محمد حسین دیانی شهریور ۱۳۱۹ در شهر مقدس مشهد متولد شده‌ است وی که دارای مدرک دکتری در رشته کتابداری و علوم اطلاع رسانی است به پدر علم کتابداری ایران معروف است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان خراسان رضوی ایران پدر خراسان رضوی مشهد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد