Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات قضایی شهر «دوربان» آفریقای جنوبی در ادامه تحقیقات خود درباره حمله به مسجد شیعیان در شمال این شهر از عامل این حمله خواستند نمونه صدای خود را در اختیار آنان بگذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: به نقل از بیزینس لایو، دادستانی کل آفریقای جنوبی از فرد متهم به بمبگذاری در مسجد امام حسین(ع) در شمال این شهر درخواست کرده نمونه صدای خود را در اختیار مسئولان بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها قصد دارند نمونه صدای او را با صدای تماس تلفنی که پس از این حمله انجام شده بود مقایسه کنند.

 

«فرهاد هومر» مظنون به ارتباط با داعش، متهم به برنامه‌ریزی برای حمله به این مسجد شیعیان در سال ۲۰۱۸ است. در جریان این حمله «محمد عباس اسوپ» امام جماعت این مسجد به شهادت رسید و بخشی از مسجد به آتش کشیده شد. چند روز بعد، یک وسیله انفجاری در ساختمان این مسجد پیدا شد.

 

در پی این حمله، هومر و ۱۱ مظنون دیگر دستگیر شدند. آنها با اتهامات گوناگونی از جمله قتل، تلاش برای به قتل رساندن افراد، خرابکاری و اخاذی روبرو هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا طرح ملی فهما کانون های مساجد انتخابات فعالیت های مسجدی نماز جمعه استان همدان دوربان آفریقای جنوبی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پارسال یک‌ میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۷ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است و سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 سرمایه گذاری جدید ۱۵ هزار میلیاردی/ طلا، زغال سنگ، آهن، تایر و منیزیت روی ریل توسعه قرار گرفتند

آریافر بیان کرد: پارسال ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق