Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت دهمین سال شهادت شهید علیمحمدی، دانشمند هسته‌ای کشورمان در دانشگاه تهران برگزار شد. ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، مراسم گرامیداشت دهمین سال شهادت شهید علیمحمدی، دانشمند هسته‌ای کشورمان با عنوان «راهی که ادامه دارد» به همت بسیج دانشجویی دانشکده فیزیک دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی عطاردی استاد برق دانشگاه صنعتی شریف که مدتی غیر‌قانونی در آمریکا بازداشت شده بود در این مراسم اظهار داشت: هم‌زمان با ترور شهدای هسته‌ای، دستگیری دانشمندانی که به خارج رفت‌و‌آمد داشتند هم شروع شد.

وی گفت: اولین پیشنهادی که به امثال بنده بعد از دستگیری می‌شود، این است که می‌توانید در آمریکا بمانید و فعالیت کنید، مورد دستگیری‌تان هم نادید انگاشته می‌شود، به شرط آن که به ایران بازنگردید.



 عطاردی افزود: من زمان دانشجویی در آمریکا فعالیت فرهنگی_سیاسی داشتم؛ FBI چندبار سراغ ما آمده بود و گفته بود هیچ مشکلی با فعالیت‌های مذهبی نداریم، فقط همین‌جا بمان.

این استاد دانشگاه افزود: بعد از دستگیری، وکیل خودم گفت اگر این برگه را امضا کنی، شما را با بابک امیرحکمت معاوضه می‌کنیم و دوهفته دیگر برمی‌گردی، اما من نپذیرفتم که خودم را با یک جاسوس معاوضه کنم.

مرضیه کرمی همسر شهید علیمحمدی نیز در این مراسم گفت: وقتی مسعود آخرین بار برای پروژه سزامی به اردن رفته بود، رئیس دانشگاه اردن از ایشان برای یک هفته گردش همراه خانواده و یک کنفرانس در دانشگاه دعوت کرد.

مراسم یادبود شهید مصطفی احمدی‌روشن در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شددانشجویان در نامه به وزیر علوم و استاندار: دانشگاه‌های تهران در آلوده‌ترین نقاط شهر هستندعلیزاده: افزایش تعداد دفاتر کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های کشور

وی افزود: مسعود قبول نکرد و به من گفت: اردن همسایه اسرائیل است و احتمال ربایش وجود دارد؛ من دوست ندارم با این علمی که با سرمایه ملت و با ذره‌ذره مالیاتی که این ملت داده‌اند، کسب کرده‌ام، چشمم را روی هم بگذارم.

انتهای پیام/
 

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای هسته‌ای دانشگاه تهران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای هسته ای دانشگاه تهران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه تهران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، بیان نمود: در حال حاضر پایگاه سلامت کهنه دژ به صورت ضمیمه در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم تصرت الله دانائی شهرستان سمنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه است و امروز با حضور مقامات استانی پایگاه سلامت غیرضمیمه کهنه دژ در زمینی با مساحت 344/5 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع کلنگ زنی شد.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این پایگاه سلامت برابر با 8420 نفر است، گفت: در این پایگاه سلامت پزشک، مراقب سلامت و روان شناس خدماتی همچون واکسیناسیون، مراقبت های مربوط به مادران باردار، نوزادان، سالمندان، بیماران و... را ارائه می دهند.

وی ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا در این آئین، تصریح کرد: توجه این عزیزان به حوزه سلامت استان سمنان و همراهی این مقامات درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی با این دانشگاه باعث افتخار ماست.

۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899348

دیگر خبرها

  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد