Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@23:51:59 GMT

جشن گلریزان در زاهدان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۲۹۱۲۲

جشن گلریزان در زاهدان برگزار می شود

مشاور امور فرهنگی شهرداری زاهدان گفت: جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیر عمد در زاهدان برگزار می شود.

«محمد رضا شجاعی فر» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: جشن گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیر عمد فردا 4 دی در سالن چند منظوره شهرداری منطقه 2 زاهدان برگزار می شود.

 

مشاور امور فرهنگی شهرداری زاهدان با اشاره به اینکه این جشن با حضور اقشار مختلف جامعه و خیرین و نیکوکاران برگزار می شود، ادامه داد: آثار مثبت کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد گفت این نوع کمک‌ها بسیار ارزشمند بوده وباقیات صالحات است و باید در طول سال هم ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاعی فر گفت: آیت الله محامی امام جمعه زاهدان و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی سخنران جشن گلریزان خواهند بود.

 

 گفتنی است جشن گلریزان با همکاری شورای شهر زاهدان، ستاد مردمی رسیدگی به امور و کمک به زندانیان نیازمند و شهردار زاهدان برپا می شود.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان مسجد طرح ملی فهما استان بوشهر فعالیت های مسجدی نماز جمعه بسیار ارزشمند شورای شهر زاهدان جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود