Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشد بورس در چهارمین روز معاملاتی خود در هفته جاری هم ادامه داشت تا جایی که شاخص کل با ۲۸۹۳ واحد رشد معادل ۰.۸۱ درصد به ۳۶۲ هزار و ۲۵۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار صبح امروز (سه شنبه 3 دی) در چهارمین روز کاری خود در هفته جاری با رشد 250 واحدی در ارتفاع 359 هزار و 615 واحدی قرار گرفت و در ادامه روز آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۲۸۹۳ واحد رشد معادل ۰.۸۱ درصد به ۳۶۲ هزار و ۲۵۹ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۷۷۴ واحد افزایش معادل ۰.۸۱ درصد به ۹۶ هزار و ۹۲۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۷۶ واحد رشد معادل ۰.۸۷ درصد به ۱۱۳ هزار و ۵۸۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۵۲ واحد افزایش، معادل ۰.۸۷ درصد به ۷۵ هزار و ۸۵۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۹۵۲ واحد رشد، معادل ۰.۵۵ درصد به ۴۲۸ هزار و ۷۰۴ واحد، شاخص بازار اول با ۱۰۶۲ واحد افزایش معادل ۰.۴۱ درصد به ۲۵۸ هزار ۵۲۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۵۶۳ واحد رشد معادل ۱.۴۱ درصد، به ۷۵۸ هزار و ۱۳۰ واحد رسید.

 

نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك، خساپا – سايپا، ونوين - بانك‌اقتصادنوين‌، غنوش - نوش‌ مازندران و فولاد - فولاد مباركه اصفهان صبح امروز در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند و تنها نماد فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك‌ روند صعودی داشت. بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فارس با 235 واحد، کچاد با 89 واحد، جم پپلن با 78 واحد و فایرا با 51 واحد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند و نمادهای وامید با 227 واحد، فولاد با 224 واحد و وبملت با 60 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

 

در پایان معاملات امروز ۶ نماد  فارس با ۸۳۵ واحد، تاپیکو با ۳۶۶ واحد،  شبندر با ۳۵۹ واحد، پارسان با ۱۹۱ واحد،  کچاد با ۱۸۲ واحد و شبریز با ۱۳۸ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. شاخص صنایع محصولات چوبی با ۲۲۳۸۳ واحد صعود معادل ۵.۰۰ درصد به ۴۷۰ هزار و ۶۲ واحد، محصولات چرمی با ۵۷۱ واحد افزایش معادل ۴.۵۰ درصد به ۱۳ هزار ۲۸۲ واحد، انتشار و چاپ ۵۴۹۴۰ واحد رشد معادل ۴.۲۴ درصد به یک هزار و ۳۵۱ واحد محصولات فلزی ۳۲۲۱ واحد افزایش معادل ۳.۰۸ درصد به ۱۰۷ هزار و ۹۲۰ واحد، دستگاه های برقی با ۵۳۴۴۲ واحد رشد، معادل ۲.۷۵ درصد به یک هزار و ۹۹۶ واحد، سایر معادن با ۲۶۰۶ واحد افزایش معادل ۲.۵۴ درصد به ۱۰۵ هزار و ۳۲۲ واحد، محصولات کاغذ با ۲۲۵۷ واحد صعود معادل ۲.۳۳ درصد به ۹۹ هزار و ۳۰ واحد رسید.

 

قیمت سهام نمادهای شبندر، فساپا، چفیبر، سنیر، غسالم، سیستم و غدشت بیشترین افزایش قیمت و نمادهای ثاباد، خنصیر، کفپارس، غمهرا، پکویر، خلنت و غاذر بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۱۹ هزار نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

 

 

یادآور می شود: شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (دوشنبه دوم دی) با ۲۶۴۴ واحد رشد معادل ۰.۷۴ درصد به ۳۵۹ هزار و ۳۶۵ واحد رسید. شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۷۰۷ واحد افزایش معادل ۰.۷۴ درصد به ۹۶ هزار و ۱۵۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۲۵۰ واحد کاهش معادل ۰.۲۲ درصد به ۱۱۲ هزار و ۶۰۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۶۷ واحد افت، معادل ۰.۲۲ درصد به ۷۵ هزار و ۲۰۳ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۱۱۲ واحد رشد، معادل ۰.۵۰ درصد به ۴۲۶ هزار و ۳۶۹ واحد، شاخص بازار اول با ۱۹۷۴ واحد افزایش معادل ۰.۷۷ درصد به ۲۵۷ هزار ۴۶۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۱۴۴ واحد رشد معادل ۰.۶۹ درصد، به ۷۴۲ هزار و ۵۶۷ واحد رسید.

 

در پایان معاملات روز گذشته ۷ نماد فارس با ۹۰۹ واحد، کگل با ۳۵۲ واحد،  کچاد با ۳۱۶ واحد، فولاد با ۲۸۹ واحد،  تاپیکو با ۲۰۵ واحد، وامید با ۱۸۹ واحد و شبریز با ۱۷۰ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. شاخص صنایع «محصولات چوبی با ۲۰۲۴۳ واحد صعود معادل ۴.۷۴ درصد به ۴۴۷ هزار و ۶۷۹ واحد، انتشار و چاپ با ۵۷۴۳۰ واحد افزایش معادل ۴.۶۴ درصد به یک هزار ۲۹۶ واحد، کانه فلزی ۲۸۸۶ واحد رشد معادل ۳.۴۳ درصد به ۸۷ هزار و ۲۸ واحد، اطلاعات و ارتباطات ۸ واحد افت معادل ۲.۴۹  درصد به ۳۹۹ واحد، وسایل ارتباطی با ۴۰۵ واحد کاهش، معادل ۲.۸۵ درصد به ۱۳ هزار و ۷۹۴ واحد، قند و شکر با ۲۰۸۶ واحد ریزش معادل ۳.۰۵ درصد به ۶۶ هزار و ۳۲۹ واحد، محصولات چرمی با ۵۷۳ واحد کاهش معادل ۴.۳۱ درصد به ۱۲ هزار و ۷۱۰ واحد رسید.

 

قیمت سهام نمادهای سفار، غسالم، سدشت، نبروج، سهگمت، فپنتا و سیستم بیشترین افزایش قیمت و نمادهای غشصفا، ددام، وصنا، قصفها، قزوین، وملی و شلعاب بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس، در ۷۳۲ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۳ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شب یلدا استان بوشهر نماز جمعه خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های مساجد انتخابات فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۶۰۴۶ واحدی به ۲,۳۱۰,۳۷۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ با رشد ۶۰۴۶ واحدی به ۲,۳۱۰,۳۷۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۳۷.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۰۵۶ میلیارد سهم بود که طی ۴۶,۰۳۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۲۴۱.۰۸۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۴۱,۶۳۲.۹۳۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748261

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس